Empik i Change w poszukiwaniu straconego czytelnika

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Empik i Change w poszukiwaniu straconego czytelnika

W poszukiwaniu straconego czytelnika to hasło przewodnie nowego spotu pilotażowego przygotowanego przez Change dla sieci Empik.

 

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Change stworzył dla sieci Empik specjalny spot pilotażowy emitowany w kinie, którego celem jest zachęcenie widzów do (po)zostania czytelnikami.

Pomysł na spot opiera się na przedstawieniu prawdziwej książki z tekstem literackim. Widzowie bezpośrednio po przeczytaniu go mają możliwość zobaczenia sceny przedstawiającej dokładnie ten sam fragment powieści, tylko już zekranizowany.

Kampania przygotowana przez Change promuje czytelnictwo w Polsce. Według danych Biblioteki Narodowej 19 mln Polaków nie miało w ostatnim roku w ręku ani jednej książki, z kolei aż 6,2 mln Polaków znajduje się poza kulturą pisma, czyli w 2014 roku nie przeczytało żadnej książki ani artykułu prasowego.

Poniżej case study całego konceptu:

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij