Empik i Change w poszukiwaniu straconego czytelnika

W poszukiwaniu straconego czytelnika to hasło przewodnie nowego spotu pilotażowego przygotowanego przez Change dla sieci Empik.
O autorze
0 min czytania 2015-03-31

 

Change stworzył dla sieci Empik specjalny spot pilotażowy emitowany w kinie, którego celem jest zachęcenie widzów do (po)zostania czytelnikami.

Pomysł na spot opiera się na przedstawieniu prawdziwej książki z tekstem literackim. Widzowie bezpośrednio po przeczytaniu go mają możliwość zobaczenia sceny przedstawiającej dokładnie ten sam fragment powieści, tylko już zekranizowany.

Kampania przygotowana przez Change promuje czytelnictwo w Polsce. Według danych Biblioteki Narodowej 19 mln Polaków nie miało w ostatnim roku w ręku ani jednej książki, z kolei aż 6,2 mln Polaków znajduje się poza kulturą pisma, czyli w 2014 roku nie przeczytało żadnej książki ani artykułu prasowego.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Poniżej case study całego konceptu:

Słuchaj podcastu NowyMarketing