Woolet zbiera 270 000 dolarów na Kickstarterze i realizuje wspólny projekt z Gino Rossi S.A.

Inteligentny portfel Woolet w czołówce najlepszych polskich projektów crowdfundingowych w historii. Sukces zbiórki przynosi projekt ze znaną grupą modową Gino Rossi oraz HG Intelligence, dostarczycielem platformy Synerise.
O autorze
1 min czytania 2015-03-31

Woolet – inteligentny portfel pomysłu trzech Polaków – w niecały miesiąc zebrał ponad 270 000 dolarów w największym serwisie crowdfundingowym świata: Kickstarter.com. Dotychczas wsparcie zadeklarowało ponad 2200 osób, a zakładaną kwotę 15 000 dolarów wpłacono w niecałe 2 dni. Tym samym Woolet stał się jednym z najbardziej popularnych polskich projektów crowdfundingowych w historii.

Jeszcze przed końcem zbiórki firma Woolet Inc. nawiązał współpracę ze stawiającym na najwyższą jakość materiałów producentem obuwia i galanterii skórzanej Gino Rossi S.A. W jej ramach dostarczy autorską technologię umożliwiającą komunikowanie się portfeli i innych akcesoriów ze sklepową siecią beaconów i platformą omnichannel do analizy danych Synerise, wdrażaną od 2012 roku przez firmę HG Intelligence S.A. i Kontakt.io.

W trakcie trwania kampanii na Kickstarterze zostały odblokowane kolejne etapy ewolucji Wooleta (ang. stretch goals). W efekcie twórcy zaoferują wsparcie dla systemu Windows Phone, zegarków Apple Watch i Pebble, ładowanie indukcyjne oraz Woolety w wersji XL, Vege (z ekologicznej skóry) i wodoodpornej (z materiału Goretex). Do zakończenia kampanii pozostały 3 dni. Pierwsze egzemplarze trafią do wspierających już w maju br.

Woolet powstał z wysokogatunkowych skór cielęcych pochodzących od polskich hodowców bydła. Wszystkie Woolety będą robione ręcznie przez polskich kaletników z wieloletnim doświadczeniem w branży. Portfel wyróżnia się niezwykle smukłymi kształtami (zaledwie 125 x 87 mm i niecałe 10 mm grubości).

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Mimo iż Woolet jest niezwykle cienki, zachowano wysoką funkcjonalność charakterystyczną dla nowoczesnych portfeli. Do dyspozycji użytkownika są 4 kieszonki na karty kredytowe, 1 większa kieszeń na inne dokumenty, przegródka na banknoty oraz specjalna, ukryta kieszonka, w której można trzymać zarówno bilon, jak i cenniejsze przedmioty.

We wnętrzu Wooleta ukryto najnowszy moduł Bluetooth 4.0. Sygnał emitowany przez sparowany z aplikacją portfel jest odbierany na smartfonie lub tablecie użytkownika. Dedykowana aplikacja włączy się, gdy właściciel oddali się od portfela na odległość od 6 do 25 metrów. Oprócz powiadamiania głosowego o zgubie aplikacja pozwala na jej zlokalizowanie oraz posiada funkcję wywoływania dźwiękiem. Również znajomi zapominalskiego mogą pomóc w szukaniu zgubionego portfela dzięki funkcji crowd detection.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Według raportu firmy Raconteur rynek technologii ubieralnych (ang. wearables), na którym działa Woolet, w 2019 roku ma osiągnąć wartość 50 miliardów dolarów, co oznacza pięciokrotnie szybszy wzrost od rynku smartfonów i tabletów

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się