Eksperci od nowoczesnych powierzchni: Cif i Bosch - case study

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Eksperci od nowoczesnych powierzchni: Cif i Bosch - case study

Agencja INSIGNIA doprowadziła do połączenia działań dwóch liderów rynku. Marki Cif i Bosch, w ramach kampanii „Zawsze piękne zakończenie”, współpracują jako partnerzy - eksperci od nowoczesnych powierzchni.

Jak powstała strategia współpracy obu marek?

  • Klienci: Unilever, właściciel marki Cif i BSH, właściciel marki Bosch
  • Projekt: Kampania wzmacniająca ekspercki wizerunek marek Cif i Bosch
  • Strategia i kreacja: Insignia
  • Czas realizacji projektu: czerwiec – grudzień 2012 r.

- Udało nam zainicjować współpracę liderów światowego rynku – firmy BSH, właściciela marki Bosch, oraz firmy Unilever, która jest właścicielem marki Cif. Takie partnerstwa nie zdarzają się codziennie, więc tym bardziej odczuwam satysfakcję, że mogliśmy się stać animatorem tego procesu – mówi Tomasz Michalik, dyrektor kreatywny w agencji INSIGNIA.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Kampania „Zawsze piękne zakończenie” rozpoczęła się 18 czerwca i potrwa do końca roku. INSIGNIA zaplanowała strategię zintegrowanej kampanii, która - obok stworzenia dedykowanego serwisu www.kupiwygraj.pl – obejmuje promocję w Internecie, wsparcie ATL: tagon do spotu TV i materiały POS, działania na Facebooku. Po kilku miesiącach działań można już mówić o pierwszych efektach tak obranej strategii.

Cel postawiony w briefie

Współpraca dwóch liderów rynku to częste zjawisko, jednak rzadko kiedy inicjatywa takich działań wychodzi od agencji interaktywnej. Tak był w przypadku kampanii „Zawsze piękne zakończenie” marek Cif i Bosch. Agencja INSIGNIA przygotowała długofalową koncepcję strategiczną i kreację oraz jest odpowiedzialna za egzekucję działań akcji „Zawsze piękne zakończenie”. Marki Cif i Bosch występują wspólnie jako eksperci od nowoczesnych powierzchni. W efekcie powstała synergii działań dwóch idealnie się uzupełniających produktów. Działania obejmują akcję od czerwca do grudnia 2012 r.

Dlaczego Cif i Bosch?

Naturalnym środowiskiem obu marek jest kuchnia: Bosch posiada w swojej ofercie innowacyjny sprzęt kuchenny, natomiast Cif specjalistyczne produkty do jego pielęgnacji.

Synergia działań dwóch idealnie uzupełniających się marek produktów jest oparta na czterech filarach. Po pierwsze, oba produkty (sprzęt AGD oraz mleczka i spray’e Cif) są wobec siebie komplementarne. Po drugie, marka Cif jest ekspertem od dbania o nowoczesne powierzchnie, a więc bezpiecznie pielęgnuje materiały z jakich wykonane są sprzęty AGD. Po trzecie, marka Cif to produkt wysokiej jakości, więc współpraca z marką Bosch, pozytywnie wpływa na wizerunek obu partnerów. Po czwarte, produkty Cif są nowoczesne: nie tylko pod względem formuły (np. aktywna piana czyszcząca czy powłoka ułatwiająca sprzątanie), ale także stosowania (spray’e), podobnie jak sprzęt AGD.

Idea współpracy jest więc oparta na komplementarnych cechach marek obu produktów: wysokiej jakości, nowoczesności, funkcjonalności, eksperckości i prestiżu sprzętu AGD oraz mleczek i spray’ów czyszczących. Strategia zakłada wzajemne wzmacnianie swojego wizerunku przez marki Cif i Bosch.

Najistotniejszą kwestią, która pozwoliła na urzeczywistnienie idei i realizację kampanii jest wspólna grupa docelowa. Obie marki kierują swój przekaz do kobiet, które zajmują się domem. Trzeba jednak pamiętać, że większa część z nich pracuje zawodowo, więc nie dysponuje dużą ilością czasu na obowiązki domowe.

Jednym z najczęstszych obowiązków jest gotowanie posiłków. Niestety, podczas gotowania takie sprzęty jak płyty i piekarniki szybko się brudzą. Powstałe zanieczyszczenia są często trudne do usunięcia – przypalone jedzenie, osad z tłuszczu itp. Zdarza się, że nie bardzo wiadomo jak szybko i bez wysiłku poradzić sobie z takimi zabrudzeniami. Wniosek jest prosty – podczas korzystania ze sprzętu AGD niezbędny jest optymalny preparat do ich pielęgnacji – mleczka i spray’e Cif.

Komplementarność dwóch marek jest jasna i zrozumiała dla konsumentów, co przyczynia się do stworzenia jednej czytelnej platformy komunikacyjnej.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij