Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

„Miliony piw są w Tatrach” – Rusza wielka promocja TATRY

Od 1 kwietnia w sklepach w całej Polsce rusza wielka loteria promocyjna Tatry pod hasłem „Miliony piw są w Tatrach”. Do wygrania jest aż 8,5 mln piw Tatra Jasne Pełne. Akcja trwać będzie do końca września.
O autorze
1 min czytania 2015-04-03

Teraz kupując dowolny z trzech wariantów Tatry w promocyjnym opakowaniu (butelce i puszce) należy sprawdzić, czy pod kapslem lub zawleczką znajduje się informacja o nagrodzie. Jeśli tak, to wygraną puszkę 500 ml Tatry można odebrać u sprzedawców w wybranych sklepach, specjalnie oznaczonych promocją. Lista tych sklepów znajduje się na stronie www.tatra.pl.

„Miliony piw są w Tatrach” to akcja ogólnopolska, największa w historii marki promocja sprzedażowa. Do wygrania jest 8,5 mln puszek 500 ml Tatry Jasne Pełne. Promocja nawiązuje do nowej kampanii marki, w której Tatra podkreśla fakt sponsoringu Górskiego Ochotniczego Pogotowia Ratunkowego, który wspiera od 2009 r. Każda odebrana przez konsumenta nagroda to dodatkowe wsparcie od Tatry dla GOPR.

Promocja wspierana będzie działaniami digital oraz reklamą w prasie handlowej, a w sklepach pojawią się dedykowane akcji materiały POS. Dodatkowo Tatra uruchamia specjalną infolinię konsumencką (tel. 22 100 40 95.), pod którą udzielane będą wszystkie informacje dot. loterii.

Za obsługę promocji odpowiada agencja G3, działania BTL – agencje: MH ART, JUST oraz GLOBAL. Działania PR realizuje agencja ROOTS PR.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj