TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Marka Pedigree® wystartowała z kampanią 360° na rzecz adopcji i prawidłowiej opieki nad psami

Ruszyła niestandardowa kampania marketingowa marki Pedigree®, której celem jest edukacja w obszarze odpowiedzialnej opieki nad zwierzętami i promocja adopcji psów ze schronisk.
O autorze
2 min czytania 2015-04-07

Działania zaplanowane w ramach kampanii będą realizowane w wielu kanałach komunikacji, począwszy od współudziału marki w programie telewizyjnym „Przygarnij mnie”, poprzez działania w obszarze digital oraz social media (platforma Psadoptuj), a także akcje w sektorze handlowym.

Marka Pedigree® przygotowała wspólnie z agencjami partnerskimi, szeroko zakrojoną kampanię edukacyjną w myśl idei „Doing-Good-Marketing”. Wszystkie zaplanowane działania skupiać się będą na promowaniu odpowiedzialnej opieki nad psami, w tym prawidłowego żywienia oraz zachęcaniu do przemyślanej adopcji zwierząt ze schronisk. Główne filary tej kampanii obejmują takie kanały komunikacji jak: telewizja – udział marki w roli sponsora programu „Przygarnij mnie” (TVP2), digital, akcje w sieciach handlowych oraz rozwiązanie mobilne i strona www – platforma adopcyjna Psadoptuj.

Głównym elementem kampanii jest udział marki w programie telewizyjnym „Przygarnij mnie” (od 29 marca w TVP2, w każdą niedziele o godz. 18.55), który prezentuje poruszające historie 7 psów zaadoptowanych na stałe przez Ambasadorów akcji. Sponsorami programu są: marka Pedigree® i firma Bayer. Platforma Psadoptuj, która została uruchomiona równolegle z programem, to pierwsza ogólnopolska platforma internetowa, która w innowacyjny sposób, pomaga w znalezieniu domów dla jak największej liczby psów przebywających w schroniskach w Polsce. Atutem narzędzia jest szeroka funkcjonalność. Użytkownik ma dwie opcje wyszukiwania psów: tradycyjny sposób na podstawie określonych kryteriów i filtrów (wiek, płeć, waga, sierść itp.) oraz niekonwencjonalna forma, która pozwala stworzyć prototyp psa wymarzonego, a następnie na jego podstawie wybrać z bazy psa najbardziej zbliżonego do wzoru. Zdjęcie wybranego do adopcji psa, również ze swoim wizerunkiem, można opublikować na profilu na Facebooku, zachęcając tym innych do zaangażowania się w akcję. Każdy, kto adoptuje psa, również niezależnie od Psadoptuj, będzie mógł poprzez platformę otrzymać dla swojego pupila wyprawkę ufundowaną przez Pedigree®. Na platformie znajduje się również stale aktualizowana sekcja poradnicza w zakresie szeroko pojętej opieki nad zwierzętami, redagowana wspólnie z ekspertami z zakresu medycyny weterynaryjnej i żywienia oraz behawiorystyki psów.

W ramach ogólnopolskiej kampanii edukacyjnej marka Pedigree® planuje, także szereg aktywności do konsumentów, m.in.: loterię z możliwością wygrania wyprawki dla psa, akcje promocyjne w wybranych sieciach handlowych, specjalne ekspozycje w sklepach oraz szerokie portfolio produktów, w tym niedawno wprowadzony zestaw produktów dla psów małych ras.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Marka Pedigree® w obszarach związanych z kampanią edukacyjną wspierana jest przez partnerów. MediaCom, odpowiada za implementację strategii mediowej dla marki Pedigree®, której kluczowym elementem jest program „Przygarnij mnie”. MediaCom Beyond Advertising realizuje działania związane z udziałem marki, jako głównego sponsora w produkcji telewizyjnej „Przygarnij mnie”, odpowiadając m.in. za wsparcie mediowe i współpracę z Blue Angels Branded Entertainment & TV Sponsorship.

Za komunikację ATL Pedigree®, związaną z obecnością marki w programie „Przygarnij mnie” odpowiada agencja BBDO. Niezależnie od udziału marki w programie telewizyjnym, za przygotowanie i prowadzenie platformy Psadoptuj (strona www, aplikacja mobilna dostępna na 3 systemy operacyjne: iOS, Android i Windows Phone) oraz optymalizację materiałów eksperckich na platformę odpowiada DDB&tribal. Sesja zdjęciowa psów do aplikacji Psadoptuj oraz materiałów POS, zrealizowana została przez dom produkcyjny zrzeszony w ramach grupy DDB – agencję CutCut. Edelman Polska zajmuje się obszarem komunikacji i PR dla Pedigree®, a także wspólnie z agencją Pro-Creation, realizuje działania w tzw. ekosystemie digitalowym. Program telewizyjny realizują Telewizja Polska oraz producent wykonawczy Jake Vision Sp. z o.o. 

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się