Smartfony na topie: raport Criteo pokazuje rosnącą popularność zakupów za pomocą urządzeń mobilnych

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Smartfony na topie: raport Criteo pokazuje rosnącą popularność zakupów za pomocą urządzeń mobilnych

Criteo (NASDAQ: CRTO), firma technologiczna zajmująca się marketingiem efektywnościowym, opublikowała raport Q1 2015 State of Mobile Commerce, z którego wynika, że ponad 1/3 globalnych zakupów online jest dokonywana za pomocą urządzeń mobilnych.

Smartfony zajmują dziś miejsce tabletów i stają się najbardziej popularnymi rozwiązaniami przenośnymi. W rezultacie sukces reklamodawców zależy od możliwości zaoferowania atrakcyjnego portalu mobilnego.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse
  • Większość transakcji mobilnych na świecie dokonywana jest przy użyciu smartfonów. 
  • W Polsce udział transakcji mobilnych w handlu eCommerce wzrósł z 12% w Q4 2014 do 20,5% w Q1 2015

“Mobile commerce przeżywa obecnie gwałtowny rozwój” – powiedział Jonathan Wolf, Dyrektor Produktu w Criteo. „W ciągu zaledwie trzech ostatnich miesięcy w Stanach Zjednoczonych odnotowaliśmy 10-procentowy wzrost liczby transakcji dokonanych za pośrednictwem urządzeń mobilnych. Większość tych transakcji jest przeprowadzana przy użyciu smartfonów, a coraz większe rozmiary ekranów i przyjazne strony reklamodawców dla urządzeń mobilnych będą tylko umacniać ten trend”.

Informacje zawarte w raporcie oparte są na przeprowadzonej przez Criteo analizie danych indywidualnych transakcji na całym świecie, na łączną kwotę 160 miliardów USD . Kluczowe wnioski:

  • W ciągu trzech ostatnich miesięcy udział transakcji mobilnych w globalnym handlu eCommerce wyniósł 34 procent: tendencja wzrostowa utrzymuje się we wszystkich kategoriach sprzedaży detalicznej, a pierwsze 25% sprzedawców generuje lepsze wyniki od reszty sklepów.
  • Smartfony na topie. Większość transakcji mobilnych w USA i innych głównych rynkach jest dokonywana za pomocą smartfonów. Wyjątkiem są Niemcy i Wielka Brytania. Wzrastający komfort transakcji oraz coraz większe ekrany przyczyniają się do wzrostu popularności zakupów przy użyciu smartfonów.
  • Bez ograniczeń. W Japonii i Korei Południowej większość wszystkich transakcji eCommerce jest dokonywana przy użyciu urządzeń mobilnych. W Polsce udział transakcji mobilnych w handlu eCommerce w Q1 2015 wzrósł o ponad 70% w stosunku do poprzedniego kwartału. Do końca 2015 roku 40 procent globalnych zakupów online będzie dokonywana za pośrednictwem urządzeń mobilnych.
  • Ścieżka konwersji nie może się obyć bez rozwiązań mobilnych. Użytkownicy oglądają już taką samą liczbę produktów na komputerach i smartfonach z niższym współczynnikiem dodania do koszyka i zakupu dla smartfonów. 

“Ogromny wzrost liczby transakcji mobilnych w ciągu ostatniego kwartału pokazuje, że konsumenci polubili wygodne zakupy przy użyciu smartfonów” – mówi Wolf. "Ten wzrost nie ma ograniczeń. Na wysoko rozwiniętych rynkach, jak Japonia czy Korea Południowa, ponad połowa wszystkich transakcji eCommerce jest dokonywana przy użyciu urządzeń mobilnych”.

Pełen raport Q1 2015 State Of Mobile Commerce można znaleźć pod adresem.

Więcej informacji o firmie Criteo i stosowanej przez nią technologii znajduje się na stronie.

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij