Nowy Volkswagen Passat wita się z Polską

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Nowy Volkswagen Passat wita się z Polską

Pod hasłem „Nowy Passat. Zaawansowany technicznie. Wyjątkowy” rozpoczęła się nowa kampania launchowa marki Volkswagen samochody osobowe. Przekaz kampanii oraz nośniki ATL i BTL przygotowała agencja full service Hand Made.

Tuż przez rozpoczęciem kampanii, Passat otrzymał prestiżową nagrodę Car Of The Year 2015, która została wykorzystana w komunikacji.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

W komunikacji telewizyjnej emitowane są dwa równorzędne spoty, jako że Passat jest już od samej premiery dostępny w dwóch wersjach nadwozia - limuzyna oraz variant. Kampania, oprócz aspektu wizerunkowego, w krótszych spotach produktowych mocno skupia się na pokazaniu szerokiej grupie klientów zaawansowanych i innowacyjnych systemów, w które został wyposażony Nowy Passat, takich jak: system rozpoznawania ruchu pieszych, dostęp do mobilnych usług online Car-Net oraz przełomowy cyfrowy wyświetlacz Active Info Display, który zastępuje tradycyjne zegary.

Kampania jest kontynuacją komunikacji pre-launchowej, która miała swoją odsłonę w połowie listopada 2014 roku.

Kampania wystartowała 16 marca. Zaplanowano dla niej media, w skład których wchodzą: wiodące ogólnopolskie stacje telewizyjne (TVP, TVN, Polsat, a także niestandardowa winieta telewizyjna - 90 sekund), internet, prasa, a także formaty Citylight w centrach biznesowych. Jako medium wspierające już w styczniu i lutym w Warszawie, Katowicach i Krakowie zawisły siatki wielkoformatowe umieszczone w najruchliwszych częściach miasta, zapowiadające nadchodzącą kampanię. Komunikacja telewizyjna będzie trwała 6 tygodni. Za przekaz kampanii oraz nośniki ATL i BTL odpowiada agencja Hand Made, za internet agencja K2, za planowanie i zakup mediów MediaCom.

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij