To właśnie ludzie, dla których warzenie piwa jest pasją zostali bohaterami najnowszych spotów marki, które można oglądać od 3 kwietnia br. w najważniejszych stacjach telewizyjnych.
Wszystko zaczęło się od Arcyksięcia Albrechta Fryderyka Habsburga, którego marzeniem było stworzenie najlepszego browaru w regionie. Aby stało się to faktem, powołał do życia Żywiecką Szkołę Piwowarską, do której dobrał najlepszych specjalistów w zakresie warzenia piwa. To oni już w XIX wieku tworzyli nowe gatunki takiej jak Porter, Bock, czy Marcowe i edukowali kolejne pokolenia przekazując im całą wiedzę.
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
Dzisiaj, po blisko 160 latach doświadczenia, dzięki pasji oraz zaangażowaniu pracowników są warzone takie warianty Żywca jak ciemny Bock, kultowy Porter, bursztynowe Marcowe, chmielowa APA i pszeniczne Białe. To właśnie dlatego pięciu browarników z Arcyksiążęcego Browaru w Żywcu zostało bohaterami najnowszej kampanii reklamowej. Bo choć Żywiecka Szkoła Piwowarska jest jedna, to spotykamy w niej różne charaktery.
Postanowiliśmy zaangażować naszych browarników, ponieważ są to ludzie, z których jesteśmy niezmiernie dumni. Ich pasja oraz wiedza są niejednokrotnie przekazywane z pokolenia na pokolenie, a owocem ich pracy jest pięć żywieckich specjalności. – mówi Izabela Głodek, Dyrektor Marki Żywiec i Cydr.
Kampania rozpoczęła się w marcu br. spotem przedstawiającym historię Żywieckiej Szkoły Piwowarskiej. Od 3 kwietnia w najważniejszych stacjach telewizyjnych emitowane będą dwa filmy 30” prezentujące współczesnych browarników. Kampanię wspierać będą nośniki zewnętrzne (kwiecień), działania BTL, PR oraz aktywacja digitalowa.
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
Za poszczególne działania dla marki Żywiec odpowiadają:
kreacja – JUST
produkcja – OPUS FILM
digital – GONG,
public relations – TBWA PR,
zakup mediów – MediaVest.
Słuchaj podcastu NowyMarketing