Wesoły Kierowca jednak ma wsparcie!

Wesoły Kierowca to fenomen ostatnich dni - zarówno w internecie, jak i poza nim. Choć słychać było o nim już od dawna, to niedawno pojawiły się głosy, że z powodu swojego pozytywnego nastawienia może mieć kłopoty. Marka Hoop Cola i agencja full service Hand Made postanowiły go wesprzeć.
O autorze
0 min czytania 2015-04-07

Zgodnie z zasadą marki, którą jak widać wyznaje też Wesoły Kierowca: można inaczej! 

Robert Chilmończyk, znany przede wszystkim jako Wesoły Kierowca, na swoim profilu na Facebooku ma już ponad 67 tysięcy fanów. Jego nietypowe podejście do pasażerów przykuło uwagę mediów. Rozpisywali się o nim wszyscy, a głosy wsparcia po ostatnich informacjach, że kierowca może mieć kłopoty za swoje nietypowe zachowanie, trafiały do niego z różnych stron. Teraz Wesoły Kierowca doczekał się również oficjalnego wsparcia od dużej marki. Hoop Cola wykupiła reklamy w Warszawie popierające pana Roberta, zgodnie ze swoim podejściem zawartym w haśle „Można inaczej!”. Do Wesołego Kierowcy trafiły też puszki z Hoop Colą.

„Wesoły Kierowco, jedziesz!” będzie można zobaczyć na nośnikach Citylight w Warszawie do 14 kwietnia.

Wpis na profilu Wesołego Kierowcy.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Wpis na profilu Hoop Cola.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się