Simply User przygotował projekt funkcjonalny oraz nową szatę graficzną. Działania miały na celu poprawę użyteczności serwisu, przy uwzględnieniu modelu biznesowego opartego na reklamie oraz wymagań użytkownika.
– Od dłuższego czasu nosiłem się z zamiarem przebudowy serwisu. Odsuwałem tę decyzję, ponieważ obawiałem się dużego spadku przychów, co często ma miejsce przy zmianie. Simply User przekonał mnie z dwóch powodów: mieli doskonałą wiedzę o zachowaniu użytkownika w Internecie, co sprawdziło się przy projekcie funkcjonalnym oraz współpraca była oparta na modelu efektywnościowym – mówi Jakub Witkowski z Tipy.pl
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
Efekty:
- wzrosła o 87% liczba odsłon na użytkownika, co przy serwisie opartym na biznes modelu reklamowym ma niebagatelne znaczenie
- wzrosło zaangażowanie użytkowników (bounce rate -15%)
- prawie 2x wzrósł średni czas odwiedzin.