Poprawa konwersji tipy.pl - case study

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Poprawa konwersji tipy.pl - case study

Jak zwiększyć dwukrotnie liczbę odwiedzanych stron podczas wizyty, zachowując dotychczasowy poziom przychodów w modelu CPC? Takie wyzwanie dostał User Experience Lab od jednej z największych witryn Q&A w Polsce – tipy.pl (1,2 mln UU/m-c).

Simply User przygotował projekt funkcjonalny oraz nową szatę graficzną. Działania miały na celu poprawę użyteczności serwisu, przy uwzględnieniu modelu biznesowego opartego na reklamie oraz wymagań użytkownika. 

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

- Od dłuższego czasu  nosiłem się z zamiarem przebudowy serwisu. Odsuwałem tę decyzję, ponieważ obawiałem się dużego spadku przychów, co często ma miejsce przy zmianie. Simply User przekonał mnie z dwóch powodów: mieli doskonałą wiedzę o zachowaniu użytkownika w Internecie, co sprawdziło się przy projekcie funkcjonalnym oraz  współpraca była oparta na modelu efektywnościowym - mówi Jakub Witkowski z Tipy.pl

Efekty:

  • wzrosła o 87% liczba odsłon na użytkownika, co przy serwisie opartym na biznes modelu reklamowym ma niebagatelne znaczenie
  • wzrosło zaangażowanie użytkowników (bounce rate -15%)
  • prawie 2x wzrósł średni czas odwiedzin.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij