Innovation AD BEST STARTUP REINVENTING MARKETING & SALES 2015 – trwają zgłoszenia do konkursu

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Innovation AD BEST STARTUP REINVENTING MARKETING & SALES 2015 – trwają zgłoszenia do konkursu

Tegoroczna edycja Innovation AD przyjmuje jeszcze bardziej nowatorską formułę.

Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR we współpracy z D-RAFT Corporate Accelerator oraz Grey Group Poland – Partnerem Strategicznym wydarzenia, po raz pierwszy organizuje konkurs dla młodych przedsiębiorców i firm BEST STARTUP REINVENTING MARKETING & SALES. Do udziału zapraszane są startupy z obszaru nowych technologii i biznesu dla marketingu, komunikacji oraz sprzedaży z Europy. Zgłoszenia przyjmowane są do 13 kwietnia 2015 r.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Misją inicjatywy jest zacieśnienie współpracy branży komunikacji marketingowej i marketingu z młodymi firmami, których produkty oraz technologie mają szansę zmienić kształt procesów marketingowych, komunikacyjnych i sprzedażowych w dużych i małych przedsiębiorstwach. W konkursie mogą wziąć udział istniejące spółki z Europy, działające nie dłużej niż 3 lata, które z powodzeniem wdrożyły innowacyjny produkt i/lub technologię oraz poszukują potencjalnie zainteresowanych nimi klientów.

Celem przedsięwzięcia jest wybór i promocja najciekawszych startupów z obszarów takich jak:

  • Customer experience
  • Consumer engagement
  • Ad Tech
  • Online / Offline / Mobile integration
  • Marketing applications for big data and internet of things
  • Inbound / content marketing
  • Marketing automation
  • Personalization
  • New communication channels
  • New sales channels (e-commerce, m-commerce, etc)
  • Crowdsourcing & open innovation
  • oraz innych związanych z branżą komunikacji marketingowej, marketingu i sprzedaży. 

„To ważna inicjatywa, która jeszcze bardziej podkreśla rolę innowacyjności w całym projekcie Innovation AD. Według opinii – zarówno ekspertów z branży komunikacji marketingowej, agencji reklamowych i agencji mediowych, a także przedstawicieli świata startupów wynika, że istnieje ogromna potrzeba organizacji tego typu wydarzeń. To, co wyróżnia ten konkurs spośród wielu innych, to przede wszystkim jego potencjał, w zakresie nawiązywania nowych relacji biznesowych oraz możliwości rozwoju przedsiębiorstwa.” – komentują organizatorzy.

Nagrodą główną przewidzianą dla najciekawszego startup’u jest 30 000 PLN. Finał konkursu będzie miał miejsce podczas konferencji Innovation Day 21 maja w Centrum Konferencyjnym Muranów w Warszawie. Najlepszych 10 zespołów otrzyma możliwość przedstawienia swoich projektów w specjalnie dedykowanej strefie Startup Zone, a pierwszych 5 zaprezentuje się na żywo przed zgromadzonymi uczestnikami. Przyznana zostanie również Nagroda Publiczności.

W jury konkursu zasiądą: Paweł Patkowski (Orange), Elżbieta Malczyk (D-RAFT), Michał Brański (Grupa Wirtualna Polska), Bartłomiej Gola (Speedup Venture Capital Group), Maciej Hazubski (IQ Partners), Marek Kapturkiewicz (Innovation Nest), Anna Pańczyk (Grey Group Poland), Maciek Budzich (mediafun.pl), Krzysztof Sobieszek (ZenithOptimedia Group) oraz Małgorzata Rokita (P&G Central Europe).

Partnerami konkursu są: Innovation Nest, Made In Warsaw, Mam Startup, Nowy Marketing, INN Poland.

Więcej na stronie.

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij