Sugarfree – butik kreatywny w Grupie Havas Worldwide

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Sugarfree – butik kreatywny w Grupie Havas Worldwide

Na rynku debiutuje butik kreatywny Sugarfree. Nowa struktura powstała w miejsce dotychczasowej agencji H Warsaw, a jej kluczową kompetencją jest tworzenie wyrazistej komunikacji niezależnie od wysokości budżetu.

Sugarfree na stanowisku managing partnera kieruje Juliusz Baliszewski. Szefem kreacji został Tomasz „Owca” Zieliński, ostatnio pracujący w Havas Worldwide Warsaw, wcześniej związany m.in. z Young & Rubicam.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

H Warsaw była regionalnym odpowiednikiem paryskiej Agencji H, która w wyniku rebrandingu działa obecnie pod nazwą Les Gaulois. W ślad za tymi zmianami miejsce H Warsaw w Polsce zajęła struktura o typowych kompetencjach butiku kreatywnego – Sugarfree, która skupi się na tworzeniu niestandardowej komunikacji reklamowej oraz dostarczaniu nietuzinkowych pomysłów i rozwiązań w tym obszarze.

Chcemy intrygować, bawić, poruszać, aby budować ciekawą osobowość marki. To umiemy robić najlepiej – mówi Juliusz Baliszewski, managing partner Sugarfree.

Klientami Sugarfree są: Polpharma (Polopiryna Max i Complex), Tan-Viet (Vifon) i Browar Namysłów, dla którego agencja przygotowała aktualną kampanię komunikującą markę Braniewo.

Więcej na temat agencji Sugarfree.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij