FRUGO X Cropp Graffiti Zone – moc soczystych kolorów atakuje z podwójną siłą!

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
FRUGO X Cropp Graffiti Zone – moc soczystych kolorów atakuje  z podwójną siłą!

Już 12 października br. rusza cykl niestandardowych akcji promocyjnych „FRUGO X Cropp Graffiti Zone”. Po orzeźwiającej „letniej misji” nad Bałtykiem obie marki znów łączą siły, aby przełamać jesienną szarówkę mocą owoców Frugo.

Do ośmiu miast Polski m.in. Krakowa, Warszawy, Łodzi, Poznania czy Wrocławia zawitają reprezentanci graffiti i street artu, aby wraz z gośćmi butików Cropp stworzyć wspólne dzieło inspirowane duchem obu marek. Akcja potrwa do 28 października.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Akcja „FRUGO X Cropp Graffiti Zone” wystartuje 12 października w Krakowie. Do dyspozycji fanów sztuki ulicznej oddane zostaną mazaki, szablony oraz unikatowe FRUGO farby w kolorach FRUGO – żółtym, pomarańczowym, różowym, czerwonym, zielonym, białym i czarnym. Bazą wyjściową do opracowania unikatowych graffiti będą specjalnie przygotowane białe płótna z naniesionymi pierwszymi szablonami w postaci logotypów FRUGO i Cropp. Wszyscy uczestnicy zabawy otrzymają także płótna w formacie A4, na których będą mogli jeszcze raz stworzyć własną, unikalną grafikę. Autorzy najciekawszych projektów otrzymają bony na zakupy oraz specjalne gadżety FRUGO.

– FRUGO to prawdziwie miejski styl nieznający kompromisów. To także nieskrępowana energia i wolny umysł. Dlatego zdecydowaliśmy się połączyć klimat FRUGO z równie mocnym i ponadczasowym charakterem graffiti, tworząc wyjątkową akcję promocyjną – powiedziała Paulina Włodarska, Dyrektor Marketingu firmy FoodCare, właściciela marki FRUGO. – Filozofie marek FRUGO i Cropp znakomicie się uzupełniają, po raz kolejny inspirując konsumentów i tworząc niebanalne pole do ekspresji i zabawy – dodaje Paulina Włodarska.

Każdy uczestnik wspólnego malowania będzie miał możliwość sfotografowania się na tle powstającej grafiki, a jego zdjęcie zostanie umieszczone na fanpage’ach obu marek. Równolegle do powstającego wspólnego graffiti, metamorfozę przejdą witryny każdego ze sklepów Cropp – stworzona zostanie na nich grafika dedykowana danemu sklepowi, która również zostanie umieszczona na Facebooku.

Dopełnieniem całej akcji będzie specjalna strefa gier FRUGO. Odwiedzający sklepy Cropp będą mogli zagrać we FRUGO-warcaby, FRUGO-kapsle oraz FRUGO-butelkę. Nad muzyczną oprawą eventów czuwać będzie DJ serwujący najlepszą muzykę miejską. Za realizację projektu „FRUGO X Cropp Graffiti Zone” odpowiada agencja Project Ambient.

Harmonogram poszczególnych eventów:

12.10 – Kraków: Galeria Krakowska

13.10 – Kraków: Bonarka City Center

15.10 – Katowice: Silesia City Center

17.10 – Wrocław: Pasaż Dominikańska

18.10 – Wrocław: Pasaż Grunwaldzki

20.10 – Poznań: Stary Browar

21.10 – Poznań: Galeria Poznań Plaza

23.10 – Szczecin: Galeria Kaskada

25.10 – Gdańsk: Galeria Bałtycka

27.10 – Warszawa: Cropp Marszałkowska

28.10 – Łódź: Manufaktura

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij