TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Pędząca Mazda3 na backlightach AMS

Mazda to drugi w tym roku reklamodawca, który skorzystał z nowego rozwiązania zaproponowanego przez AMS – backlightów z ledową technologią. Dzięki specjalnym efektom świetlnym w nośnikach tego typu możliwe jest wprowadzenie obrazu w ruch i dynamiczne przedstawienie samochodu.
O autorze
1 min czytania 2015-04-10

Mazda3 została zaprojektowana zgodnie z filozofią marki „KODO – Dusza ruchu” – jej stylistyka wyraża dynamikę ruchu w każdym szczególe od podwozia aż po dach. W tę filozofię znakomicie wpisało się rozwiązanie oferowane przez AMS.

Na backlightach części kreacji reklamowej zostały podświetlone w taki sposób, żeby tworzyły wrażenie pędzącego samochodu. Na plakacie ruszają się koła samochodu, a tło tworzy smugę światła. W ten sposób została podkreślona sportowa i dynamiczna stylistyka nadwozia Mazdy3.  

Kampania potrwa do końca kwietnia br. i obejmie swoim zasięgiem Gdańsk, Katowice, Kraków, Łódź, Poznań, Szczecin, Warszawę i Wrocław. W Warszawie realizację dla Mazdy można zobaczyć na backlightach u zbiegu ulic:

  •  Mickiewicza i Potockiej,
  • Św. Bonifacego i Sobieskiego,
  • Wybrzeże Szczecińskie i Most Śląsko-Dąbrowski
  • Czerniakowska i Szwoleżerów
  • oraz Powstańców Śląskich i Górczewska (w kierunku ul. Połczyńskiej).

Za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Mindshare. AMS zajął się produkcją i realizacją tej kampanii.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Film prezentujący realizację AMS dla Mazdy można obejrzeć tutaj:

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się