Małgorzata Słychań rozpoczyna pracę w Mediabrands Studios na stanowisku Senior Project Coordinator. Przez ostatnie cztery lata pracowała w MediaCom Warszawa w zespole MediaCom Beyond Advertising, w którym zajmowała się strategicznym planowaniem i realizacją projektów z zakresu product placement, branded content i celebrity endorsement dla klientów takich jak: Sony Mobile, Procter&Gamble, P4, Wrigley Poland, Skoda Polska, Teva Pharmaceuticals Polska. Wcześniej, od 2007 roku zdobywała doświadczenie produkcyjne przy realizacji filmów fabularnych i reklamowych. Jest absolwentką Stosunków Międzynarodowych na Wydziale Studiów Międzynarodowych i Politologicznych Uniwersytetu Łódzkiego.
Zobacz również
Daniel Nowak karierę zawodową rozpoczął w Universal McCann jako laureat konkursu „Grasz o staż”, gdzie następnie zajmował stanowisko Junior Media Plannera. W tworzenie Mediabrands Studios zaangażowany jest od stycznia b.r. Nowak jest absolwentem Dziennikarstwa i Komunikacji Społecznej na Uniwersytecie Wrocławskim, International Business na Uniwersytecie Ekonomicznym we Wrocławiu oraz studentem Komunikacji Wizerunkowej na Uniwersytecie Wrocławskim.
Na czele Mediabrands Studios stoi Monika Wójcicka.
![Sprzedaż zagraniczna zgodna z prawem – wyzwania, przykłady błędów i praktyczna checklista [WEBINAR]](https://nowymarketing.pl/wp-content/uploads/2025/06/webinar-cross-border-e-commerce-prawo-cover-142x0-c-default.jpg)
Sprzedaż zagraniczna zgodna z prawem – wyzwania, przykłady błędów i praktyczna checklista [WEBINAR]