Małgorzata Słychań rozpoczyna pracę w Mediabrands Studios na stanowisku Senior Project Coordinator. Przez ostatnie cztery lata pracowała w MediaCom Warszawa w zespole MediaCom Beyond Advertising, w którym zajmowała się strategicznym planowaniem i realizacją projektów z zakresu product placement, branded content i celebrity endorsement dla klientów takich jak: Sony Mobile, Procter&Gamble, P4, Wrigley Poland, Skoda Polska, Teva Pharmaceuticals Polska. Wcześniej, od 2007 roku zdobywała doświadczenie produkcyjne przy realizacji filmów fabularnych i reklamowych. Jest absolwentką Stosunków Międzynarodowych na Wydziale Studiów Międzynarodowych i Politologicznych Uniwersytetu Łódzkiego.
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
Daniel Nowak karierę zawodową rozpoczął w Universal McCann jako laureat konkursu „Grasz o staż”, gdzie następnie zajmował stanowisko Junior Media Plannera. W tworzenie Mediabrands Studios zaangażowany jest od stycznia b.r. Nowak jest absolwentem Dziennikarstwa i Komunikacji Społecznej na Uniwersytecie Wrocławskim, International Business na Uniwersytecie Ekonomicznym we Wrocławiu oraz studentem Komunikacji Wizerunkowej na Uniwersytecie Wrocławskim.
Na czele Mediabrands Studios stoi Monika Wójcicka.
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024