Mediabrands Studios buduje zespół

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Mediabrands Studios buduje zespół

Do Mediabrands Studios dołączyły dwie osoby: Małgorzata Słychań, która przeszła z domu mediowego MediaCom Warszawa oraz Daniel Nowak, wcześniej związany z Universal McCann.

Małgorzata Słychań rozpoczyna pracę w Mediabrands Studios na stanowisku Senior Project Coordinator. Przez ostatnie cztery lata pracowała w MediaCom Warszawa w zespole MediaCom Beyond Advertising, w którym zajmowała się strategicznym planowaniem i realizacją projektów z zakresu product placement, branded content i celebrity endorsement dla klientów takich jak: Sony Mobile, Procter&Gamble, P4, Wrigley Poland, Skoda Polska, Teva Pharmaceuticals Polska. Wcześniej, od 2007 roku zdobywała doświadczenie produkcyjne przy realizacji filmów fabularnych i reklamowych. Jest absolwentką Stosunków Międzynarodowych na Wydziale Studiów Międzynarodowych i Politologicznych Uniwersytetu Łódzkiego.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Daniel Nowak karierę zawodową rozpoczął w Universal McCann jako laureat konkursu „Grasz o staż”, gdzie następnie zajmował stanowisko Junior Media Plannera. W tworzenie Mediabrands Studios zaangażowany jest od stycznia b.r. Nowak jest absolwentem Dziennikarstwa i Komunikacji Społecznej na Uniwersytecie Wrocławskim, International Business na Uniwersytecie Ekonomicznym we Wrocławiu oraz studentem Komunikacji Wizerunkowej na Uniwersytecie Wrocławskim.

Na czele Mediabrands Studios stoi Monika Wójcicka.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij