Świnki-skarbonki rosnące dzięki oszczędnościom ich właścicieli stały głównym symbolem prowadzonych obecnie działań promocyjnych mBanku. Bank zachęca w nich do udziału w programie mSaver.
Celem kampanii jest przedstawienie klientom prostych reguł oszczędzania na „zaokrągleniach” i przy każdej wykonanej transakcji.
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
GMP Advertising w październiku w największych miastach Polski prowadzi dla mBanku działania w formie reklam ambientowych i POS. W ramach akcji przygotowano standy w salonach Empik, naklejki na kuwetach zakupowych w hipermarketach Tesco, kampanię w fitness klubach oraz największych w kraju biurowcach, gdzie podróżujący windami stykają się z wyklejonymi 2 lub 3 ścianami.