Ta inteligentna aplikacja może być niezwykle pomocnym narzędziem w każdym domu. Pomoże zaplanować i przygotować jadłospis nawet na dwa tygodnie dla całej rodziny, uwzględniając w proponowanych przepisach dostępność sezonową, preferencje poszczególnych produktów oraz zawartość składników odżywczych. Ostrzeże jeśli dieta będzie niepełnowartościowa lub uboga w jakiś składnik odżywczy.
DanOn poza narzędziem do planowania jadłospisu i wyszukiwania przepisów, może być interaktywnym narzędziem do oszczędzania – dzięki zeskanowaniu paragonu z zakupionym, wskazanym produktem, umożliwi odzyskanie części zwrotu pieniędzy. W maju, z poziomu aplikacji uruchomiony zostanie program lojalnościowy dzięki któremu, będzie możliwość zbierania punktów i wymiany ich na zniżki.
Zobacz również
DanOn to platforma dostępna na stronie oraz poprzez aplikacje dla telefonów z systemem Android oraz IOS.
Aplikacja została stworzona przez agencję BETC, polską wersję przygotowała agencja VML.
![Robert Kozielski: Marketing jeszcze nigdy nie był tak pasjonujący i przerażający jednocześnie [WYWIAD]](https://nowymarketing.pl/wp-content/uploads/2025/06/robert-kozielski-142x0-c-default.jpg)
Robert Kozielski: Marketing jeszcze nigdy nie był tak pasjonujący i przerażający jednocześnie [WYWIAD]