Sieć reklamowa Royal Ad wzmacnia dział sprzedaży agencyjnej

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Sieć reklamowa Royal Ad wzmacnia dział sprzedaży agencyjnej

Sieć reklamy luksusowej Royal Ad powiększyła zespół. Do działu sprzedaży agencyjnej dołączyli Tomasz Strączyński poprzednio związany z portalem Interia.pl oraz Igor Samul współpracujący dotąd z GRY-OnLine oraz bitstar. Tomasz Strączyński i Igor Samul objęli stanowiska Sales Managerów.

Do zakresu ich zadań będzie należała współpraca z domami mediowymi oraz kluczowymi klientami agencyjnymi.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Tomasz Strączyński związany jest z branżą reklamy internetowej od 2010 roku. Przez ostatnie cztery lata pracował w dziale agencyjnym biura reklamy portalu Interia.pl jako Account Manager, gdzie odpowiadał za obsługę kluczowych domów mediowych i agencji reklamowych. Brał udział w projektach specjalnych oraz kampaniach cross-mediowych realizowanych w ramach grupy Bauer (Interia, RMF FM, Bauer).

Igor Samul działa w branży od 2011 roku. Jako Senior Account Manager w GRY-OnLine S.A., odpowiadał za realizację niestandardowych kampanii reklamowych dla kluczowych klientów największych domów mediowych. W ARBOmedia (a następnie Goldbach Poland) przygotowywał strategie reklamowe dla klientów domów mediowych tj. Unilever, Red Bull, Toyota, Lexus, Peugeot oraz prowadził projekty specjalne: rozwój sieci mobilnej, rozwój systemu mailingowego, RTB, video. Pracował również jako Management Board Assistant w bitstar, gdzie odpowiadał za marketing, koordynację prac zespołu oraz wdrażanie nowych rozwiązań.

Royal Ad to sieć reklamowa dedykowana branży dóbr luksusowych skupiająca w ofercie ponad 100 wyselekcjonowanych witryn premium. Klienci Royal Ad mają możliwość emitowania kampanii dla unikalnych grup docelowych np. w obszarze poszczególnych gałęzi przemysłu, specyficznych zainteresowań, a także grup zawodowych. Sieć współpracuje m.in. z serwisami: bcc.org.pl, artinfo.pl, jachting.pl, archinea.pl, ekskluzywne.net, zwyklezycie.pl, nakawie.pl, samoloty.pl. Royal Ad umożliwia również reklamę targetowaną behawioralnie, będąc jedynym podmiotem na rynku docierającym w ten sposób do autorskiej, wyselekcjonowanej bazy targetu premium.

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij