#LepszaJa – Nike motywuje kobiety na całym świecie

Przebiegnięcie pierwszego półmaratonu. W końcu idealnie wykonany martwy ciąg. Stanie na rękach podczas treningu jogi.
O autorze
2 min czytania 2015-04-17

Co mają wspólnego ze sobą wszystkie te wyzwania? Każde wymaga ciężkiej pracy, poświęcenia i motywacji. Co więcej, każda próba ich realizacji pomoże w odkryciu „lepszej siebie”. Tej wiosny Nike rozpoczyna nową kampanię #LepszaJa, inspirującą kobiety do aktywnego stylu życia, podejmowania nowych wyzwań i realizowania osobistych celów treningowych.

Więcej niż hashtag

#LepszaJa to więcej niż hashtag. To wezwanie do dzielenia się radością płynącą z uprawiania sportu i promowania aktywności fizycznej. W ten sposób Nike zaprasza kobiety z całego świata do przekraczania barier – niezależnie czy chodzi o złamanie własnego rekordu podczas maratonu czy o weekendową przebieżkę. #LepszaJa motywuje do osiągania nowych celów i dzielenia się własnymi rezultatami.

– Każdy sportowiec dąży do wyznaczonego punktu, zaś Nike to swego rodzaju pomost do jego osiągnięcia – mówi Amy Montagne, VP & GM w Nike Women and Global Women’s Training. – Zapewniamy coś więcej niż motywację. Dzięki inicjatywom takim, jak #LepszaJa, pomagamy kobietom w rozwoju ich osobistego potencjału sportowego.

Oś nowej kampanii tworzy seria krótkich spotów, debiutujących w Polsce 16 kwietnia. Ich motywem przewodnim są przemyślenia kobiet, stojących w obliczu osobistych, sportowych wyzwań. Całość utrzymana jest w lekkim, humorystycznym tonie.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

#LepszaJa razem z światowej klasy zawodniczkami

Aktywacja #LepszaJa zawiera również inspirujące wskazówki i spostrzeżenia utytułowanych zawodniczek, w tym królowej sprintu i czterokrotnej złotej medalistki olimpijskiej Allyson Felix. To właśnie kobiety takie jak Allyson realizują przesłanie „Lepszej ja”, czyli przełamywanie własnych słabości, ciężką pracę i nieustanne dążenie do celu.

– My sportowcy zawsze chcemy, by wszystko działo się natychmiast ­– mówi Allyson Felix. – Zależy nam na ćwiczeniach, dających błyskawiczne efekty. Dlatego musimy nauczyć się patrzeć na trening z szerszej perspektywy. To proces, z którego trzeba czerpać radość nawet, gdy zdarzają się gorsze dni. Taki jest sens uprawiania sportu. Zanim stanę na linii startu, zawsze staram się uzmysłowić, że to moja szansa na to, by się sprawdzić. Skupiam się wyłącznie na tym, by dać z siebie wszystko, co najlepsze.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Ten moment to jakby docenienie wszystkich przygotowań. Niezależnie od finalnego rezultatu, wiem, że będzie to moje osobiste zwycięstwo. 

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

#LepszaJa – Rozwiązania tworzone z myślą o niej

Nike od wielu lat wspiera oraz inspiruje kobiety. Czerpiąc swą nazwę od imienia greckiej bogini zwycięstwa – od ponad 40 lat opracowuje produkty i usługi dostosowane do potrzeb aktywnych kobiet.

#LepszaJa to największa inicjatywa Nike angażująca kobiety na całym świecie, motywując je i zabierając w podróż przez świat sportu. Więcej informacji znaleźć można na stronie.

Jeśli starcza Ci odwagi, by spróbować – jesteś wystarczająco silna, by tego dokonać.