Spotify przedstawia Playlist Targeting - nowe narzędzie dla reklamodawców

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Spotify przedstawia Playlist Targeting - nowe narzędzie dla reklamodawców

Dzięki danym uzyskanym na podstawie odtworzeń 1,5 miliarda playlist dostępnych w Spotify, firmy mogą docierać do odbiorców także na podstawie zwyczajów muzycznych.

Spotify for Brands, platforma pozwalająca markom na unikalny kontakt z konsumentami, zostaje dziś wzbogacona o funkcję Playlist Targeting – pierwsze takie narzędzie, dzięki któremu firmy będą mogły dotrzeć do odbiorców o określonym profilu zachowań muzycznych.Szukając muzyki w Spotify, użytkownicy często kierują się jasnymi kryteriami, np. dobierając playlistę do odpowiedniego rodzaju ćwiczeń czy do pracy. Już od 1 maja, reklamodawcy będą mogli adresować swoje treści do określonej grupy wyselekcjonowanej na podstawie odtworzeń 1,5 miliarda playlist dostępnych w Spotify – od entuzjastów sportu, przez osoby słuchające muzyki w drodze do pracy, aż po rodziców szukających utworów dla swoich pociech. Wszystkie kierowane kampanie docierają do wysoko zaangażowanej grupy odbiorców działającej na wielu platformach, przy zachowaniu 100% share of voice – średnio 148 minut na użytkownika dziennie (źródło: wewnętrzne dane Spotify).

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Muzyka to integralna część naszego codziennego życia, powiedział Jeff Levick, Chief Revenue Officer w Spotify. Nasze nowe narzędzie do kierowania kampanii bazuje na znajomości zachowań naszych użytkowników w 58 różnych krajach. Pozwala to na niespotykany dotąd sposób docierania do użytkowników streamingu.Kierowanie reklam według słuchanej muzyki (Playlist Targeting) jest częścią zaktualizowanego pakietu Spotify Audience Targeting, który pozwala na dokładne targetowanie kampanii na różnych platformach. Firmy mogą docierać do pożądanej grupy nie tylko na podstawie takich kryteriów, jak płeć, wiek, położenie czy język, ale też w oparciu o konkretne zwyczaje muzyczne, tj. rodzaj odsłuchiwanej muzyki (gatunek czy rodzaj playlisty) oraz pory dnia i sposób słuchania muzyki (urządzenie mobilne lub komputer stacjonarny). Istnieje również możliwość przeprowadzania kampanii na wielu platformach, co pozwala wzbogacić komunikację z konsumentami w (różne komunikaty na każdej z platform). Spotify Audience Targeting działa w oparciu o całość zarejestrowanych danych, w tym płeć, wiek, położenie, zwyczaje czy upodobania muzyczne. Więcej informacji można znaleźć na stronie spotify.com/brands/targeting.

Playlist Targeting to najnowsza funkcja stale rozwijanego pakietu dla firm Spotify for Brands, który oferuje komunikaty dźwiękowe, wideo oraz graficzne, dostosowane indywidualnie do każdej kampanii. Spotify przedstawiło pierwsze reklamy wideo – Video Takeover i Sponsored Sessions – na jesieni 2014 roku, udostępniając markom całkowicie nowy sposób na dotarcie do swoich konsumentów za pomocą komunikatów różnego rodzaju na wielu platformach. W porównaniu z rokiem wcześniejszym, przychód z reklam wzrósł o 53% na komputerach stacjonarnych i o 380% na urządzeniach mobilnych (wewnętrzne dane Spotify, zestawienie danych za Q1 2014 i Q1 2015).

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij