To pierwsze tego typu narzędzie na polskim rynku reklamy internetowej. Produkt dostępny jest w ofercie Goldbacha od kwietnia.
Jak działa inMarketReach? Listonic to najpopularniejsza aplikacja zakupowa w polskim Internecie, obecna na ponad 1 500 serwisach i blogach kulinarnych i docierająca do 9 milionów osób miesięcznie. Aplikacja pozwala tworzyć listy zakupowe i współdzielić je z innymi użytkownikami na komputerze i urządzeniach mobilnych. – Wśród osób, szukających przepisów w Internecie, jesteśmy w stanie wyszukać np. tych, którzy. w najbliższym czasie przyrządzą danie kuchni włoskiej i targetować do nich reklamy produktów potrzebnych do jego przygotowania – mówi Maja Machaj, Sales Manager w Goldbach Audience. Prócz tego nowy produkt Goldbach Audience umożliwia też dotarcie do osób zainteresowanych konkretną kategorią kulinarną. – Dzięki naszemu rozwiązaniu, klientom, którzy regularnie przeglądają przepisy kuchni greckiej, możemy wyświetlać np. reklamy restauracji, oferujących grecką specjały – dodaje Maja Machaj.
Zobacz również
W odróżnieniu od tradycyjnych rozwiązań remarketingowych, w przypadku inMarketReach, informacje o użytkownikach aktualizowane są na bieżąco. – To największa zaleta naszego narzędzia. Codziennie setki tysięcy osób przegląda w Internecie strony z przepisami kulinarnymi. Zaczynamy zbierać szczegółowe dane o tych osobach na kilka dni przed startem kampanii, a potem codziennie je aktualizujemy – mówi Adam Siedlecki, dyrektor sprzedaży Goldbach Audience. Daje to reklamodawcy pewność, że emitowana przez niego reklama dotrze do odpowiedniego konsumenta, w odpowiednim momencie.
Kierujemy reklamę do tzw. użytkowników in-market, czyli takich, którzy w ciągu najbliższych dni planują zakup konkretnego rodzaju produktu Jest to rozwiązanie korzystne zarówno dla reklamodawców jak i dla klientów – wielu z nich irytują reklamy produktów, które już kupili albo którymi nie są już zainteresowani – stwierdza Adam Siedlecki.
Kamil Janiszewski z Listonic jest przekonany, że inMarketReach wprowadza do reklamy behawioralnej w polskim Internecie zupełnie nową jakość. „Sam Remarketing FMCG jest efektywnym narzędziem reklamowym wspierającym sprzedaż. Współpraca z Goldbach Audience sprawia, że jeszcze skuteczniej wykorzystujemy jego możliwości. Dzięki szczegółowej wiedzy o aktualnych planach zakupowych użytkowników i szerokiemu dotarciu oraz dużemu wyborowi formatów reklamowych, jakie zapewnia Goldbach Audience, można efektywniej wpływać na sprzedaż” – mówi Współzałożyciel i Dyrektor Sprzedaży Listonic.
Światowy Dzień Książki 2025. Marketerzy polecają swoje ulubione lektury
Do jakich reklamodawców kierowany jest inMarketReach?
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Jesteśmy przekonani, że jest to doskonale rozwiązanie dla firm szeroko pojętego sektora FMCG – zarówno producentów żywności, jak i farmaceutyków oraz produktów chemicznych – mówi Maja Machaj.
Reklamę inMarketReach można kupować tylko od 2 podmiotów: TylkoFMCG/Listonic i GodlbachAudience.