Grupa Wirtualna Polska i BNA laureatami prestiżowej Transform Awards!

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Grupa Wirtualna Polska i BNA laureatami prestiżowej Transform Awards!

Rebranding Wirtualnej Polski najlepszy w Europie, według jury prestiżowego konkursu Transform Awards Europe 2015.

21 kwietnia w Londynie rozdano nagrody w prestiżowym europejskim konkursie Transform Awards. Wydarzenie to jest jednym z najbardziej uznanych światowych konkursów nagradzających projekty rebrandingowe, repozycjonowanie i transformację marek.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Projekt rebrandingu WP był bardzo złożony i miał spełniać dwa kluczowe cele. Przede wszystkim zmienić wizerunek Wirtualnej Polski oraz nadać marce nowoczesny, a przy tym wyraźnie polski charakter. Tym bardziej cieszy uznanie międzynarodowego grona ekspertów. – podkreśla Marta Czartoryska-Żak, VP Chief Marketing Officer w Grupie WP.

To wielki, międzynarodowy sukces i nasz i polskiego designu, szczególnie ważny, bo odniesiony na polu brandingu internetowego – dodaje Wojtek Mierowski, creative director, partner BNA.

Grupa Wirtualna Polska wraz z BNA zdobyła złoty laur w kategorii „Best rebrand of a digital Property” oraz I wyróżnienie w kategorii „Best visual identity from the technology, media & telecommunications sector”. Projekt zmiany wizerunku marki WP był jedynym polskim projektem nagrodzonym podczas tegorocznej edycji imprezy. Jak podkreślało jury, rebranding WP to „…świetny przykład nowoczesnego brandingu… (logo) wygląda świeżo, żywo i jest gotowe na wszystko”.

Jury plebiscytu składało się ze światowych ekspertów brandingu oraz pracowników czołowych brytyjskich firm i agencji zajmujących się wizerunkiem i komunikacją. Zgłoszenia oceniane były przez panel doświadczonych praktyków, designerów i dziennikarzy.

Projekt został zrealizowany przez Zespół Marketingu Grupy Wirtualna Polska i Agencję BNA.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij