DDB & Tribal autorem kampanii wspierającej wprowadzenie na rynek nowych lodów Algida

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
DDB & Tribal autorem kampanii wspierającej wprowadzenie na rynek nowych lodów Algida

Agencja przygotowała spot telewizyjny wspierający pojawienie się na rynku nowego wariantu Big Milka – lodów jogurtowych. Bohaterem spotu jest DJ, który w trakcie zabawy na plaży za pomocą dźwięków i specjalnej maszyny wprawia w ruch poszczególne składniki nowych Big Milków.

Spot wyreżyserował Dael Oates. Produkcją zajął się dom produkcyjny Cut/Cut, a postprodukcją studio Platige Image.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Agencja jest również autorem key visuali oraz adaptacji wszystkich materiałów na wybrane rynki Europy Środkowo-Wschodniej.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij