Wejdź do gry i Challenge Yourself!

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Wejdź do gry i Challenge Yourself!

Marka 4F stawia nowe wyzwania i namawia do zabawy sportem. W tym celu powstała gra internetowa Challenge yourself.

Gra „Challenge yourself” ma na celu zaangażowanie społeczności skupionej wokół marki w mediach społecznościowych oraz edukację klientów z wiedzy o asortymencie i bliższe poznanie sportowców, którzy są ambasadorami marki – mówi Patrycja Gołek, brand manager marki 4F.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Pod względem graficznym aplikacja wykonana jest w stylu „Low poly” - jednym z trzech najbardziej popularnych trendów graficznych na rok 2015. Gra składa się z misji dedykowanych różnym aktywnościom sportowym, które uruchamiane są na bieżąco w miarę pokonywania kolejnych zadań. Jeden z punktów na mapie poświęcony będzie, m.in. Europejskim Igrzyskom Olimpijskim 2015 w Baku, którego odsłona nastąpi w połowie maja br. Aplikacja grywalizacjyjna wystartowała 20 kwietnia i dostępna będzie przez kolejne 3 miesiące do 20 lipca 2015. W trakcie jej trwania użytkownicy będą brać udział w quizach, aukcjach i zadaniach, a za zdobyte punkty będą przyznawane nagrody, charakterystyczne dla poszczególnych etapów grywalizacji. Logowanie do gry następuje poprzez serwis Facebook, z którego gracz przekierowany jest na dedykowany grze landing page.

Koncepcja aplikacji powstała z inicjatywy marki 4F i firmy Gamfi, która pomaga markom w angażowaniu konsumentów z wykorzystaniem grywalizacji.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij