Outbox pierwszym w regionie platynowym partnerem Salesforce

Obchodząca w tym roku dziesięciolecie działalności spółka Outbox - wiodący doradca w zakresie narzędzi customer experience oraz CRM - dołącza do elitarnej grupy partnerów i jako pierwsza w regionie firma osiąga partnerski status Platinum Cloud Alliance Salesforce.
O autorze
1 min czytania 2015-04-27

Outbox przynależy do ścisłej czołówki zaledwie kilku w Europie firm mogących pochwalić się tego typu wyróżnieniem.

Niespełna pół roku temu Outbox informował o osiągnięciu prestiżowego tytułu złotego partnera Salesforce. Spółka nie zwolniła jednak tempa realizując do tej pory ponad 50 wdrożeń tejże technologii. Naturalną zaś konsekwencją koncentracji firmy na dalszym rozwoju kompetencji w środowisku Salesforce stało się przyjęcie Outbox do ścisłego grona platynowych partnerów amerykańskiego giganta.

Spośród setek istniejących członków programu Cloud Alliance, zaledwie 29 osiągnęło status Platinum. Outbox to pierwsza w Polsce i jedna z kilku w Europie, platynowa spółka. Certyfikat przyznawany jest ze względu na szerokie portfolio zrealizowanych z sukcesem projektów, wiedzę z zakresu tworzenia aplikacji i udokumentowaną, wysoką satysfakcję klienta. Osiągając to prestiżowe wyróżnienie, Outbox wyznacza kierunek pozostałym firmom – integratorom narzędzi Salesforce nie tylko w Polsce, ale również na świecie.

Jan Michalski, dyrektor Salesforce.com w Outbox: „W przypadku Outbox, kluczem do sukcesu okazały się nie tylko zgrany zespół skupiający doświadczonych i stale certyfikujących się specjalistów, ale również pasja – dogłębna znajomość narzędzi, prowadzenie wdrożeń na najwyższym poziomie oraz satysfakcja klientów naszej firmy. To unikatowe połączenie zaowocowało przyjęciem Outbox do elitarnego grona partnerów. Nieustannie rozwijamy swoje kompetencje, inwestujemy w zespół, zatrudniamy nowych specjalistów, czy wsłuchujemy się w potrzeby klientów. Odznakę Platinum będziemy nosić dumnie. Wierzymy, że wiele polskich i zagranicznych firm pójdzie naszym śladem, a rynek najwyższej jakości usług umocni się.”

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj