Jakie kolory połączą Polaków z Dekoral?

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Jakie kolory połączą Polaków z Dekoral?

Ruszyła druga edycja kampanii "Kolorowa Polska” pod hasłem: "Wiemy, jak łączyć kolory”, realizowana przez agencję Biuro Podróży Reklamy dla marki Dekoral.

Kampania ma na celu edukację Polaków z zakresu łączenia kolorów we wnętrzach. Realizowana będzie w kilku etapach. Działania są zaplanowane do końca 2015 roku.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Kolorowa Polska to ogólnopolska kampania, której zamierzeniem jest edukowanie Polaków z zakresu skutecznego łączenia kolorów. Podczas trwania pierwszego etapu kampanii Biuro Podróży Reklamy bada preferencje dotyczące łączenia kolorów w kontekście ich miejsca zamieszkania, płci, wieku oraz skojarzeń. Kampania jest realizowana przy wykorzystaniu zarówno narzędzi on-line, jak i działań ambientowych, z dużym naciskiem na materiały video. BPR podczas akcji „Kolorowa Polska” zbiera dane, które gromadzone w trakcie akcji będą automatycznie aktualizowane na stronie, w formie infografik i podsumowań. Pozyskane informacje zostaną wykorzystane w artykułach i innych materiałach kierowanych do mediów w ramach kampanii PR.

Równolegle uruchomione zostały działania „Eksperta Dekoral”, który będzie odpowiadał Polakom na pytania dotyczące urządzania swoich wnętrz. Na wybrane pytania, zostaną również przygotowane dedykowane, spersonalizowane odpowiedzi w formie video, w których wystąpi Kamdi Sosnowska, oraz Bartosz Głogowski, Eksperci Dekoral. 

Patroni medialni: Avanti.pl, Budnet.pl, ChceszMieszkac.pl, domhobby.pl, Domosfera.pl, Palapa, Purpose, WP, Cztery Kąty i Ładny Dom.

Kampania rozpoczęła się w drugiej połowie kwietnia i potrwa do końca 2015 roku. Za nadzór nad kampanią po stronie klienta odpowiada Wojciech Kapelusz – online marketing manager, natomiast po stronie agencji – Maciej Mazur, project manager oraz Robert Sosnowski, managing director.

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij