Michał Dolny nowym dyrektorem marketingu Multimedia Polska

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Michał Dolny nowym dyrektorem marketingu Multimedia Polska

Michał Dolny dołączył do zespołu Multimedia Polska, jednego z czołowych operatorów telekomunikacyjnych i objął stanowisko Dyrektora Departamentu Marketingu.

Będzie odpowiadał za tworzenie strategii marketingowej, budowanie silnej pozycji Multimedia Polska jako operatora telekomunikacyjnego oferującego pełne portfolio usług dla domu i biznesu z telewizją, internetem i telefonem, poszerzone o m.in. energię elektryczną, ubezpieczenia czy monitoring mieszkań. Będzie także zarządzał komunikacją marketingową, działaniami e-commerce i badaniami rynku. 

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

- Jestem bardzo zadowolony, że na tak ważnym etapie rozwoju spółki, zespół Multimediów wzmocni tak doświadczony profesjonalista. Michał Dolny doskonale rozumie specyfikę rynku telekomunikacyjnego oraz standardy sprzedaży nowoczesnych usług dla domu i biznesu.– powiedział Piotr Rogowski, dyrektor Pionu Sprzedaży i Marketingu Multimedia Polska. 

Michał Dolny posiada wieloletnie doświadczenie w budowaniu strategii i zarządzaniu komunikacją marketingową. Doświadczenie zdobywał głównie w Netii, gdzie był odpowiedzialny m.in. za strategię marki, działania z zakresu komunikacji marketingowej firmy oraz badania marketingowe. 

Michał Dolny. Absolwent Uniwersytetu Gdańskiego, wydziału ekonomicznego. Od 20 lat zawodowo związany jest z marketingiem. Od roku 1997 koordynował działania promocyjno-reklamowe w firmie Trefl SA. W 1999 rozpoczął karierę w Netii. W latach 2006 - 2014, jako Dyrektor Marketingu, a następnie Dyrektor ds. Komunikacji Korporacyjnej odpowiadał za strategię marki Netia, działania z zakresu komunikacji marketingowej firmy oraz badania marketingowe. Współautor wielu sukcesów marketingowych oraz współlaureat prestiżowych nagród, w tym m.in.: Effie, KTR, Kreatura, Red Dot Design Awards, European Design Awards i wielu innych. Marketing Manager Roku 2011 branży telekomunikacyjnej według Media & Marketing Polska.

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij