Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

PromoAgency nawiązała współpracę z FoodCare i stworzy kampanię reklamową dla marki 4MOVE z José Mourinho

W lutym br. media obiegła informacja o tym, że nową twarzą popularnego izotoniku 4MOVE będzie José Mourinho - jeden z najbardziej charyzmatycznych i utalentowanych menedżerów piłkarskich na świecie.
O autorze
1 min czytania 2015-04-29

Za koncepcję kreatywną kampanii, będzie odpowiedzialna  agencja komunikacji marketingowej PromoAgency, która właśnie podpisała kontrakt na jej realizację .

Opracowana przez PromoAgency Big Idea opiera się na wartościach identyfikowanych z 4MOVE takich jak: praca, determinacja, walka, wytrwałość, zwycięstwo, sukces. José Mourinho będący twarzą marki ma być bezkompromisowym motywatorem, który na każdym kroku zachęca do podejmowania wyzwań  i pokonywania własnych słabości. Charyzmatyczny trener nawołuje w komunikacji do nieprzerwanej pracy nad sobą zarówno w sporcie, jak i w życiu. Ma zarazić Polaków myśleniem o sukcesie i pokazać, że ograniczenia nie istnieją.

– Mourinho to menedżer nieustannie znajdujący się na topie. Podobne ambicje ma marka 4MOVE. Poprzez dynamiczny rozwój i współpracę z legendą futbolu, pragniemy wyznaczać standardy dla całego rynku izotoników. Dalszy rozwój 4MOVE i dominacja na rynku to jeden z moich głównych celów biznesowych na najbliższe lata  – podkreśla Wiesław Włodarski, Prezes Zarządu FoodCare.

Negocjacje z José Mourinho firma prowadziła przez kilka miesięcy, natomiast koncept wykorzystania twarzy znanego szkoleniowca wypracowała wspólnie z PromoAgency, z którą już wtedy podjęła pierwsze rozmowy.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Marka 4MOVE jest najdynamiczniej rozwijającym się brandem w kategorii napojów izotonicznych w Polsce. Posiadając 1/3 udziałów wartego niemal 149 mln rynku, 4MOVE uzyskał w grudniu wiodącą pozycję w kategorii izotoników w ujęciu ilościowym w sztukach.   

To pierwsza taka realizacja PromoAgency dla FoodCare. Do tej pory agencja współpracowała z takimi markami jak Polskie Linie Lotnicze LOT, ZT Kruszwica czy TaxCare. Niedawno chwaliła się również projektem identyfikacji wizualnej zrealizowanym dla części listowej InPost, a w planach ma kolejne ambitne realizacje.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się