W trakcie trwających półtora roku zajęć studenci zdobywają teoretyczną i praktyczną wiedzę o reklamie od Dyrektor Marketingu, Irminy Marcinkiewicz i Creative & PR Managera, Artura Jabłońskiego.
Przeglądając ogłoszenia o pracę w agencjach reklamowych i interaktywnych łatwo dostrzec, że często poszukują one absolwentów kierunków humanistycznych – mówi Jabłoński, pomysłodawca specjalizacji – Tymczasem studentom filologii, dziennikarstwa, itd. nie oferuje się specjalistycznej wiedzy, która pomogłaby odnieść sukces w tego typu pracy. Mogą ją zdobyć jedynie w ramach innych studiów lub szkoleń, które częstokroć przekraczają ich możliwości finansowe. Postanowiliśmy wypełnić tę lukę.
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
Możliwość wyboru specjalizacji mają studenci studiów drugiego stopnia filologii polskiej. Wydziałom filologicznym zazwyczaj ciężko rozpocząć współpracę z firmami zewnętrznymi. Są postrzegane jako mało atrakcyjni partnerzy. Władze Instytutu Literatury Polskiej UMK wierzą jednak w możliwość wykorzystania potencjału swoich absolwentów w biznesie, zwłaszcza jego kreatywnej części.
Specjalizacja cieszy się dużym powodzeniem. Są już głosy o zainteresowaniu ze strony innych kierunków, które również chciałyby rozszerzyć w ten sposób swoją ofertę edukacyjną. W tym roku do grupy dołączyli również studenci filologii rosyjskiej.
Słuchaj podcastu NowyMarketing