Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Wykłady MSU Publishing na UMK

Od 2 października studenci Uniwersytetu Mikołaja Kopernika rozpoczną naukę w ramach specjalizacji copywriterskiej. Wspólna inicjatywa agencji reklamowej MSU Publishing oraz uczelni wystartowała rok temu i szybko zdobyła popularność oraz uznanie żaków.
O autorze
1 min czytania 2012-10-16

W trakcie trwających półtora roku zajęć studenci zdobywają teoretyczną i praktyczną wiedzę o reklamie od Dyrektor Marketingu, Irminy Marcinkiewicz i Creative & PR Managera, Artura Jabłońskiego.

Przeglądając ogłoszenia o pracę w agencjach reklamowych i interaktywnych łatwo dostrzec, że często poszukują one absolwentów kierunków humanistycznych – mówi Jabłoński, pomysłodawca specjalizacji – Tymczasem studentom filologii, dziennikarstwa, itd. nie oferuje się specjalistycznej wiedzy, która pomogłaby odnieść sukces w tego typu pracy. Mogą ją zdobyć jedynie w ramach innych studiów lub szkoleń, które częstokroć przekraczają ich możliwości finansowe. Postanowiliśmy wypełnić tę lukę.

Możliwość wyboru specjalizacji mają studenci studiów drugiego stopnia filologii polskiej. Wydziałom filologicznym zazwyczaj ciężko rozpocząć współpracę z firmami zewnętrznymi. Są postrzegane jako mało atrakcyjni partnerzy. Władze Instytutu Literatury Polskiej UMK wierzą jednak w możliwość wykorzystania potencjału swoich absolwentów w biznesie, zwłaszcza jego kreatywnej części.

Specjalizacja cieszy się dużym powodzeniem. Są już głosy o zainteresowaniu ze strony innych kierunków, które również chciałyby rozszerzyć w ten sposób swoją ofertę edukacyjną. W tym roku do grupy dołączyli również studenci filologii rosyjskiej.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

 

Słuchaj podcastu NowyMarketing