Opcom agencją full service ŠKODY

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Opcom agencją full service ŠKODY

ŠKODA kontynuuje współpracę z krakowską agencją reklamową Opcom, która wygrała przetarg na obsługę marki. Firmy współpracują od kwietnia 2013 roku, wspólnie realizując największe kampanie reklamowe - wprowadzenie na rynek ŠKODY Fabia i Rapida Spaceback czy odświeżonych wersji ŠKODY Yeti i Superb.

Zakres współpracy obejmuje kreację, adaptację, realizację i ewaluację kampanii marketingowych marki w ujęciu 360°, w tym wszystkich działań ATL, BTL, PR, CRM i działań interactive.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Dodatkowo agencja jest odpowiedzialna za prowadzenie i rozwój projektów specjalnych marki, udział w przygotowaniu i realizacji badań, inicjowaniu obszarów badawczych i produkcję materiałów, w tym także ich adaptację na potrzeby działań dla dealerów. 

Umowa między agencją a marką zostanie podpisana na okres 3 lat.

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij