Nowe opakowania i zabawa ketchupem w najnowszej kampanii marki Kotlin

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Nowe opakowania i zabawa ketchupem w najnowszej kampanii marki Kotlin

W maju rusza kampania reklamowa ketchupów Kotlin. W spotach zobaczymy nowe opakowania ketchupów, zaś motywem przewodnim będzie rysowanie i zabawa z ketchupem, tak aby codzienne posiłki nabrały pomidorowego smaku i niezwykłości.

W ramach pomidorowej akcji reklamowej Kotlina 8-sekundowe spoty będą emitowane w kanałach ogólnopolskich (TVN, Polsat) i tematycznych (min. BBC, TV4, Polsat Play, History). Billboardy sponsorskie pojawią się przed najpopularniejszymi programami oraz zapowiedziami telewizyjnych hitów jak również po ich zakończeniu. Kotlin, znany ratownik potraw i bohater wielu dań, tym razem zwykłą kanapkę z serem zamieni w prawdziwie pomidorową ucztę z humorystycznym akcentem.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Na początku roku marka Kotlin, posiadająca szerokie portfolio ketchupów o wyrazistym pomidorowym smaku i wysokiej jakości, zaprezentowała się konsumentom w odświeżonej szacie graficznej. Na nowych etykietach pojawiły się m.in. dymki z informacjami o wariancie smakowym oraz obrazki ze składnikami lub ziołami dodanymi do ketchupu.

Akcja reklamowa marki Kotlin potrwa dwa miesiące. Za kreację kampanii odpowiada agencja Brasil.

 

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij