Młodzieżowa kampania Under Twenty w Cinema City

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Młodzieżowa kampania Under Twenty w Cinema City

Na początku maja we wszystkich kinach sieci Cinema City w Polsce rozpoczyna się kampania marki kosmetycznej Under Twenty. 30-sekundowy spot wyświetlany jest w blokach specjalnych przed filmami młodzieżowymi, m.in. Avengers, Rozumiemy się bez słów, Kraina Jutra i Mad Max.

Kreację reklamową do kampanii przygotowała agencja John Pitcher. Za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Starcom. Działania w kinach koordynuje New Age Media.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Celem kampanii jest budowanie wizerunku marki Under Twenty jako eksperta w pielęgnacji młodej cery. Komunikacja w kinie została powiązana z działaniami w Internecie – stworzono rozbudowaną platformę, na której marka będzie angażować i inspirować młodych odbiorców, ale także edukować i podkreślać ekspercki charakter kosmetyków Under Twenty.

Under Twenty to marka nr 2 wśród kosmetyków do pielęgnacji młodej cery w Polsce i najlepiej sprzedająca się polska marka w tej kategorii. Under Twenty jest liderem w kategorii fluidów antybakteryjnych oraz kremów antybakteryjnych.*

*Wg badań Nielsena, sprzedaż wartościowa w 2014 roku w Polsce, w kategorii Anti Acne.

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij