Kreację reklamową do kampanii przygotowała agencja John Pitcher. Za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Starcom. Działania w kinach koordynuje New Age Media.
Celem kampanii jest budowanie wizerunku marki Under Twenty jako eksperta w pielęgnacji młodej cery. Komunikacja w kinie została powiązana z działaniami w Internecie – stworzono rozbudowaną platformę, na której marka będzie angażować i inspirować młodych odbiorców, ale także edukować i podkreślać ekspercki charakter kosmetyków Under Twenty.
Zobacz również
Under Twenty to marka nr 2 wśród kosmetyków do pielęgnacji młodej cery w Polsce i najlepiej sprzedająca się polska marka w tej kategorii. Under Twenty jest liderem w kategorii fluidów antybakteryjnych oraz kremów antybakteryjnych.*
*Wg badań Nielsena, sprzedaż wartościowa w 2014 roku w Polsce, w kategorii Anti Acne.
![Robert Kozielski: Marketing jeszcze nigdy nie był tak pasjonujący i przerażający jednocześnie [WYWIAD]](https://nowymarketing.pl/wp-content/uploads/2025/06/robert-kozielski-142x0-c-default.jpg)
Robert Kozielski: Marketing jeszcze nigdy nie był tak pasjonujący i przerażający jednocześnie [WYWIAD]