Aplikacja You-R-You dla Pernod Ricard Polska od Redmobile

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Aplikacja You-R-You dla Pernod Ricard Polska od Redmobile

Agencja marketingu mobilnego i social media – Redmobile, przygotowała dla Pernod Ricard Polska aplikację ankietową na iPady – You-R-You. Aplikacja jest częścią programu konsumenckiego, przygotowanego m.in. dla marek Wyborowa, Ballantine’s, Absolut, Luksusowa, Chivas czy Malibu.

Rozwiązanie zrealizowane przez Redmobile pozwala animatorom imprez, którzy zbierają informacje o konsumentach, zastąpić papierowe ankiety profesjonalnym systemem do kolekcjonowania danych. W projekcie dla Pernod Ricard Polska Redmobile odpowiada dodatkowo za przygotowanie ankiety również na stronę www oraz w formie aplikacji na Facebooka.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

 - Redmobile poszukuje dla swoich Klientów rozwiązań, które w mobilny sposób adresują cele, przed jakimi stoją marki – mówi Borys Wróbel, założyciel agencji. – Razem z Klientem wierzymy w technologie mobilne oraz w to, że projekt You-R-You to początek dłuższej współpracy.

Aplikacja You-R-You to kolejny projekt agencji Redmobile przygotowany dla Pernod Ricard. Wcześniej agencja zrealizowała dla firmy projekt wykorzystujący QR kody stosowane do pobierania aplikacji Drinkspiration.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij