Rozwiązanie zrealizowane przez Redmobile pozwala animatorom imprez, którzy zbierają informacje o konsumentach, zastąpić papierowe ankiety profesjonalnym systemem do kolekcjonowania danych. W projekcie dla Pernod Ricard Polska Redmobile odpowiada dodatkowo za przygotowanie ankiety również na stronę www oraz w formie aplikacji na Facebooka.
– Redmobile poszukuje dla swoich Klientów rozwiązań, które w mobilny sposób adresują cele, przed jakimi stoją marki – mówi Borys Wróbel, założyciel agencji. – Razem z Klientem wierzymy w technologie mobilne oraz w to, że projekt You-R-You to początek dłuższej współpracy.
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
Aplikacja You-R-You to kolejny projekt agencji Redmobile przygotowany dla Pernod Ricard. Wcześniej agencja zrealizowała dla firmy projekt wykorzystujący QR kody stosowane do pobierania aplikacji Drinkspiration.