Kronkiwongi – ogólnoświatowa, kreatywna akcja lego!

Jeden zestaw klocków, zero instrukcji i nieograniczona wyobraźnia. Grupa LEGO we współpracy z Facebook’s Creative Shop opracowała zabawę pod hasłem Kronkiwongi, której celem jest celebracja kreatywności. Zaproszono do niej dzieci z całego świata, różnych krajów i kultur.
O autorze
1 min czytania 2015-05-04

LEGO stawia sobie za cel rozwijać w dzieciach kreatywność i wyobraźnię. Aby pokazać, że dziecięca fantazja nie zna granic, Grupa LEGO zorganizowała we współpracy z Facebook’s Creative Shop akcję Kronkiwongi. Do Kronkiwongi nie potrzeba instrukcji. Tego słowa nie można znaleźć w żadnym słowniku. Kronkiwongi nie da się zdefiniować. Jest to coś, co pojawia się w dziecięcej głowie, coś co można sobie wyobrazić, a potem zbudować.

W serii trzech filmików, z których pierwszy został opublikowany w środę 29 kwietnia na fanapage’u LEGO na Facebooku, Grupa LEGO dzieli się rezultatami unikalnego i kreatywnego doświadczenia, do którego nie było napisanego wcześniej scenariusza. Dzieci z różnych krajów i różnych kultur zostały zaproszone, aby zbudować Kronkiwongi z klocków LEGO. Kamera odwiedzała je w domach. Poproszono je także, aby wyjaśniły, co to jest Kronkiwongi. Zadano im wiele pytań m.in. jak wygląda, jakie wydaje dźwięki, jak się rusza, jak mówi, do czego jest przydatne. Ich tak różne od siebie i zarazem niesamowite wypowiedzi złożyły się na serię trzech dokumentalnych filmików, które celebrują potęgę kreatywności. Są także zaproszeniem dla  dzieci z całego świata, aby przyłączyły się do zabawy  i zbudowały własne Kronkiwongi, a rodzice opublikowali ich pomysły na fanpage’u LEGO na FacebookuZobacz pierwszy film

Kronkiwongi to ogólnoświatowa akcja pokazująca w czym tkwi największa wartość zabawą klockami LEGO – w niebywałej eksplozji kreatywności, która ma miejsce zawsze, kiedy dzieci zaczynają budować. Kronkiwongi udowadnia, że dziecięca wyobraźnia nie zna granic. Dla jednego Kronkiwongi to stwór, którego okulary mają małe, słodkie wafelki od lodów, inne dziecko mówi, że ma mnóstwo pomysłów na Kronkiwongi, ale zobaczy je na żywo dopiero wtedy, gdy zbuduje je z klocków LEGO – mówi Joanna Starzycka-Nogaj, Brand Marketing Manager w LEGO Polska.

Każde dziecko ma w sobie naturalną ciekawość, nieskończony potencjał kreatywności i pragnienie, aby wyrażać swą kreatywność w zabawie. Jeśli chodzi o kreatywne myślenie, można powiedzieć, że średnio 98% trzylatków jest pod tym względem geniuszami! Ich mózgi bez ustanku szukają nowych możliwości i rozwiązań. Akcja Kronkiwongi pokazuje, jak genialne i kreatywne są dzieci w zabawie. Serię filmików na ten temat można obejrzeć na Facebooku. A jak wygląda Twoje Kronkiwongi?

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj