Spoty 15 s. będą emitowane w kanałach ogólnopolskich i tematycznych.
Warka Radler, podwójnie orzeźwiający smakiem jasnego piwa Warka i owocowej lemoniady, obecny na polskim rynku od 2012 r., jest dziś nieodłącznym towarzyszem spotkań i zabawy na łonie natury. Według badań przeprowadzonych na zlecenie Grupy Żywiec, konsumenci uważają Warkę Radler za najbardziej orzeźwiającego radlera na rynku (badania BHT dla Grupy Żywiec, październik 2014).
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
Najnowszy wariant to innowacyjny mix orzeźwiających smaków, łączący w sobie polski smak czarnych porzeczek z nutami orzeźwienia, które nadaje sok z limonki. W spocie, który przywołuje gorące klimaty wakacyjnej zabawy, oprócz Warki Radler Czarna Porzeczka, zobaczymy także pozostałe warianty smakowe Warki Radler 2%: Warka Radler Cytryna i Warka Radler Jabłko.
W 2014 r. konsumenci wypili więcej Warki Radler niż wszystkich pozostałych radlerów łącznie (ponad 50% udziałów w rynku, dane Grupa Żywiec za Nielsen – Panel Handlu Detalicznego, udziały wolumenowe, w okresie YTD XII 2014 w kategorii radlerów).
Spot przygotowała agencja Just, produkcja Film Produkcja, media zaplanował i zakupił dom mediowy Starcom MediaVest. Działania digital prowadzi agencja HyperCrew, BTL agencja Men at Work, a za PR Warki Radler odpowiada agencja Roots PR.
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
Słuchaj podcastu NowyMarketing