TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Lidl wybrał 24/7Communication

Z początkiem maja agencja 24/7Communication rozpoczęła współpracę z jedną z największych sieci sklepów spożywczych w Polsce – Lidl. W ramach współpracy z siecią Lidl, zespół konsultantów z 24/7Communication będzie odpowiedzialny za kompleksowe działania w zakresie komunikacji zewnętrznej.
O autorze
0 min czytania 2015-05-06

Lidl to marka obecna w Polsce od 2002 roku i jedna z największych sieci spożywczych na rynku, która oferuje swoim klientom produkty najwyższej jakości w atrakcyjnych cenach. Sieć liczy obecnie ponad 500 sklepów w Polsce, zatrudniając przy tym ponad 14.000 osób.

Za realizację projektu z ramienia agencji odpowiada zespół konsultantów kierowany przez Katarzynę Fabjaniak-Czerniak (Group Account Manager) i Martę Ulman (Senior Account Manager). Projekt został pozyskany w drodze przetargu.

 

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj