TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Łukasz Borek Dyrektorem wykonawczym w SMG Next

Łukasz Borek, dotychczas account director w firmie K2 Internet, obejmie funkcję dyrektora wykonawczego w Starcom MediaVest Group (SMG) Next i zajmie się rozwojem biznesu SMG w obszarze kreacji, produkcji i technologii.
O autorze
1 min czytania 2015-05-06

Zastąpi na tym stanowisku Jacka Celińskiego, który po dziewięciu latach rozstaje się z firmą.

Łukasz Borek przejmie od Jacka Celińskiego zarządzanie strukturami SMG Next w obszarze content marketingu i będzie nadzorował rozwój usług SMG związanych z kreacją, tworzeniem i produkcją treści marketingowych oraz technologiami wspierającymi content marketing.

– Kreacja i content marketing to dla nas kompetencje kluczowe i komplementarne z usługami SMG związanymi z dystrybucją treści marketingowych, analityką i technologiami budującymi biznes naszych klientów. Ogromne doświadczenie Łukasza Borka w pracy z największymi i najbardziej wymagającymi reklamodawcami w Polsce, jest dla nas gwarancją, że obszar, którym w SMG zajmował się Jacek Celiński, pozostanie we właściwych rękach – mówi Beata Golubińska, wiceprezes i Chief Operation Officer SMG.

Łukasz Borek, jest związany z branżą marketingową od blisko dziesięciu lat. W 2008 r. dołączył do struktur odpowiedzialnych za obsługę klientów w agencji K2 Internet. Początkowo był zaangażowany w pracę dla reklamodawców z branży finansowej. W kolejnych latach przejmował odpowiedzialność za współpracę z firmami i markami firm Coca-Cola Poland Services, Stock Poland, Janssen Pharmaceuticals, Cinema City, Nutricia oraz Heineken. W ostatnich latach nadzorował realizację najważniejszych digitalowych i technologicznych projektów dla marek z portfolio Coca-Coli na poziomie lokalnym i regionalnym, w tym m.in.: Euro 2012, Zapunktowani.pl i 125 lecie Coca-Coli. Ukończył kierunek Dziennikarstwo i Nauki Polityczne na Uniwersytecie Warszawskim.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Jacek Celiński, pełnił funkcję dyrektora wykonawczego SMG Next od 2012 r. Wcześniej był dyrektorem zespołu obsługującego firmę Coca-Cola Poland Services. Z SMG jest związany od 2006 r. Jego projekty oraz projekty zespołów, którymi kierował, były wielokrotnie nagradzane w najważniejszych konkursach efektywności i kreatywności.

– Dołączyłem do SMG blisko dziesięć lat temu. Byłem aktywnie zaangażowany we wszystkie procesy i przeobrażenia SMG związane z dynamicznym rozwojem naszych usług, będących odpowiedzią na nowe wyzwania rynku marketingowego i wymagania klientów. Nadszedł jednak odpowiedni moment na zmiany oraz zmierzenie się z całkowicie nowymi wyzwaniami– mówi Jacek Celiński.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Łukasz Borek przejmie obowiązki Jacka Celińskiego na początku czerwca br. Będzie raportował do Beaty Golubińskiej, COO SMG w Polsce.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się