Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Łukasz Borek Dyrektorem wykonawczym w SMG Next

Łukasz Borek, dotychczas account director w firmie K2 Internet, obejmie funkcję dyrektora wykonawczego w Starcom MediaVest Group (SMG) Next i zajmie się rozwojem biznesu SMG w obszarze kreacji, produkcji i technologii.
O autorze
1 min czytania 2015-05-06

Zastąpi na tym stanowisku Jacka Celińskiego, który po dziewięciu latach rozstaje się z firmą.

Łukasz Borek przejmie od Jacka Celińskiego zarządzanie strukturami SMG Next w obszarze content marketingu i będzie nadzorował rozwój usług SMG związanych z kreacją, tworzeniem i produkcją treści marketingowych oraz technologiami wspierającymi content marketing.

– Kreacja i content marketing to dla nas kompetencje kluczowe i komplementarne z usługami SMG związanymi z dystrybucją treści marketingowych, analityką i technologiami budującymi biznes naszych klientów. Ogromne doświadczenie Łukasza Borka w pracy z największymi i najbardziej wymagającymi reklamodawcami w Polsce, jest dla nas gwarancją, że obszar, którym w SMG zajmował się Jacek Celiński, pozostanie we właściwych rękach – mówi Beata Golubińska, wiceprezes i Chief Operation Officer SMG.

Łukasz Borek, jest związany z branżą marketingową od blisko dziesięciu lat. W 2008 r. dołączył do struktur odpowiedzialnych za obsługę klientów w agencji K2 Internet. Początkowo był zaangażowany w pracę dla reklamodawców z branży finansowej. W kolejnych latach przejmował odpowiedzialność za współpracę z firmami i markami firm Coca-Cola Poland Services, Stock Poland, Janssen Pharmaceuticals, Cinema City, Nutricia oraz Heineken. W ostatnich latach nadzorował realizację najważniejszych digitalowych i technologicznych projektów dla marek z portfolio Coca-Coli na poziomie lokalnym i regionalnym, w tym m.in.: Euro 2012, Zapunktowani.pl i 125 lecie Coca-Coli. Ukończył kierunek Dziennikarstwo i Nauki Polityczne na Uniwersytecie Warszawskim.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Jacek Celiński, pełnił funkcję dyrektora wykonawczego SMG Next od 2012 r. Wcześniej był dyrektorem zespołu obsługującego firmę Coca-Cola Poland Services. Z SMG jest związany od 2006 r. Jego projekty oraz projekty zespołów, którymi kierował, były wielokrotnie nagradzane w najważniejszych konkursach efektywności i kreatywności.

– Dołączyłem do SMG blisko dziesięć lat temu. Byłem aktywnie zaangażowany we wszystkie procesy i przeobrażenia SMG związane z dynamicznym rozwojem naszych usług, będących odpowiedzią na nowe wyzwania rynku marketingowego i wymagania klientów. Nadszedł jednak odpowiedni moment na zmiany oraz zmierzenie się z całkowicie nowymi wyzwaniami– mówi Jacek Celiński.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Łukasz Borek przejmie obowiązki Jacka Celińskiego na początku czerwca br. Będzie raportował do Beaty Golubińskiej, COO SMG w Polsce.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się