TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Nowa odsłona kampanii DOVE

„Jestem piękna, bo lubię i akceptuję siebie. Jestem piękna, bo jestem Polką!” – przekonuje ambasadorka kampanii Dorota Wellman i zachęca kobiety do przyłączenia się do akcji i ujawnienia swojego prawdziwego piękna!
O autorze
1 min czytania 2015-05-08

Już od 11 maja 2015r. Polki mogą przyłączyć się do ogólnopolskiej kampanii – wystarczy na stronie kliknąć „POPIERAM” i zaprojektować swój manifest piękna!

Marka Dove konsekwetnie od 2004 roku inicjuje kampanie, które zwracają uwagę społeczności międzynarodowej na sposób w jaki kobiety dokonują samooceny oraz definiują swoje piękno w odniesieniu do kanonów urody lansowanych w mediach i popkulturze.

Filmy takie jak „Dove Real Sketches”, „Dove Camera Shy” czy „Dove – How old are you” za każdym razem podnosiły istotne dla kobiet kwestie związane z postrzeganiem własnego piękna, bez względu na urodę czy wiek. Jak zdradza Honorata Guzińska – brand manager DOVE „W Polsce tylko 6% kobiet uważa się za piękne, a aż 59% za przeciętne. Dlatego tegoroczna inicjatywa ma charakter lokalny. Wszystkie działania mają na celu zaprezentowanie głosu Polek w debacie na temat prawdziwego piękna. Polki mają głos! Mają szansę zostać zauważone i usłyszane. Mają możliwość powiedzieć – Jestem Piękna! I przyłączyć się do akcji NaroDove Piękno!. Z myślą o nich przygotowaliśmy specjalną platformę komunikacji – stronę, która umożliwia wyrażenia swojego poparcia dla naszej idei poprzez klikniecię „POPIERAM” oraz zaprojektowanie własnego manifestu piękna. Spośród osób, które dołączą do akcji rozlosujemuy 1200 T-shirtów z zaprojektowanymi przez nich hasłami.”

Twarzą kampanii została Dorota Wellman oraz Polki – o odmiennych typach urody i w różnym wieku, które marka zaprosiła do współpracy. To właśnie ich wizerunek zagości na materiałach promujących NaroDove Piękno w prasie, internecie, telewizji oraz outdorze. W 5 największych miastach w Polsce na kluczowych nośnikach LED pojawią się manifesty oraz wyjątkowe liczniki prezentujące liczbę osób, które przyłączyły sie do kampanii i wyraziły swoje popracie dla działań zainicjowanych przez markę Dove.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Kampania startuje 11 maja i potrwa do końca czerwca. Za realizację kampanii odpowiada agencja IQ Marketing, a za planowanie i zakup mediów dom mediowy PHD Media Direction. Działania PR prowadzi agencja ATELIER PR.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się