Volkswagen Polo - od 40 lat przykład bezpieczeństwa i oszczędności

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Volkswagen Polo - od 40 lat przykład bezpieczeństwa i oszczędności

1 maja rozpoczęła się kampania reklamowa nowego Volkswagena Polo. Ponieważ samochód ten od 40 lat wyznacza standardy w swojej klasie, kampania odbywa się pod hasłem „Polo. Masz pewność”.

O wszystkich najważniejszych zaletach tego modelu można przekonać się dzięki spotom telewizyjnym i radiowym oraz komunikacji na nośnikach przeznaczonych dla lokalnych dealerów Volkswagena, przygotowanych przez agencję Hand Made. Za szeroką, taktyczną kampanię online, odpowiada agencja interaktywna K2. Strategię komunikacji przygotował do mediowy MediaCom Warszawa, odpowiedzialny też za zakup mediów do kampanii.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Kampania w sposób szczególny odnosi się do troski, jaką użytkownicy samochodów darzą swoich bliskich. Chęć zapewnienia im bezpiecznego i niezawodnego środka transportu każe zastanowić się nad wyborem samochodu do codziennego użytkowania. Polo stanowi idealny wybór i w naturalny sposób daje użytkownikom poczucie pewności, dzięki znakomitym wynikom w testach niezawodności i bezpieczeństwa oraz wyjątkowo oszczędnym silnikom. Komunikacja podkreśla również zalety specjalnej oferty z kredytem EasyBuy 50% i wyjątkowym pakietem korzyści, dzięki którym kupno wymarzonego Volkswagena staje się jeszcze prostsze i pozwala cieszyć się nowym samochodem bez obciążania domowego budżetu.

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij