By wziąć udział w zabawie wystarczy kupić dowolne opakowanie Mlekołaków z promocyjną banderolą i znaleźć nadrukowany wewnątrz kod, a następnie – zarejestrować go na dedykowanej stronie internetowej. Co tydzień na zwycięzców losowania czekają bony na zakup sprzętu sportowego (do zrealizowania w sklepach stacjonarnych oraz sklepie internetowym Decathlon), a w losowaniu głównym – voucher na wymarzone wakacje dla całej rodziny. Najnowsza promocja Mlekołaków to emocjonująca zabawa i szansa na fantastyczne nagrody. Promocję wspiera kampania telewizyjna, emitowana w największych, ogólnopolskich stacjach telewizyjnych, takich jak TVN czy Polsat. W spocie pojawia się rodzina, która swój dzień zaczyna od śniadania z Mlekołakami. Kiedy na stole pojawiają się ulubione płatki, dzieci już przeczuwają nadchodzące przygody.
Data rozpoczęcia promocji: 27.04.2015 r.
Agencja odpowiedzialna za kreację: Hand Made
Dom mediowy: Mindshare
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024