Mazda prezentuje model Mazda 6 2015

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Mazda prezentuje model Mazda 6 2015

Mazda Polska z sukcesem kontynuuje kampanię promującą najnowsze modele swoich aut. Tym razem zaprezentowała Mazdę 6 2015, której wizytówkami są Design KODO oraz Technologie SKYACTIV.

Szerokiej kampanii medialnej towarzyszy film dokładnie eksponujący odświeżony look modelu i zupełnie nowe wnętrze auta. Zmianie uległy również kwestie bezpieczeństwa (systemy i-ACTIVSENSE przeniesione na nowy, wyższy poziom) i komfortu jazdy

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Spot jest częścią długofalowej kampanii reklamowej. Za wyprodukowanie spotu, jak i billboardów sponsorskich odpowiedzialny jest dom produkcyjny Oversee Production.

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij