NuOrder dla Stodal z portfolio Boiron

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
NuOrder dla Stodal z portfolio Boiron

NuOrder przeprowadził kampanię interaktywną dla kolejnej marki należącej do koncernu farmaceutycznego Boiron. Kampania dla marki Stodal była wynikiem rozszerzenia współpracy po objęciu przez agencję obsługi marki Oscillococcinum.

Koncern Boiron ponownie powierzył NuOrder budżet reklamowy na kompleksowe działania interaktywne dla swojej marki. Agencja poza obsługą Oscillococcinum, poprowadziła kampanię także dla marki Stodal.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Agencja była odpowiedzialna za: konsulting, konstrukcję, realizację strategii i prowadzenie kompleksowej kampanii w Internecie.

W ramach kampanii NuOrder prowadził działania m.in.: Google AdWords, Google Display Network, RTB (Real Time Bidding), Facebook Ads, a także remarketing. Ponadto marka Stodal została wsparta kampaniami video realizowanymi poprzez YouTube Instream Video oraz TVN Player VOD. Agencja zaprojektowała i stworzyła nośniki kampanii, w tym nośniki richmediowe.

Boiron jest kolejnym klientem farmaceutycznym, którego obsługuje NuOrder. Dotychczas agencja współpracowała m.in. z takimi firmami jak Actavis, Bayer, GlaxoSmithKline, Janssen-Cilag, Johnson & Johnson, Nepentes, Polpharma, Polpharmex, US Pharmacia czy Walmark.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij