Flayers - unikatowe narzędzie reklamowe w kanale mobile

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Flayers - unikatowe narzędzie reklamowe w kanale mobile

Flayers Research to najnowsza, zintegrowana z aplikacją Flayers, platforma badawcza, dzięki której marketerzy mogą zebrać informacje o użytkownikach kanału mobile.

Aplikacje Flayers oraz Flayers Research to platforma, która jest unikatowym w kanale mobile narzędziem reklamowym. Aplikacja jest pierwszą w Polsce, która wynagradza użytkowników za wyświetlanie reklam na ich smartfonach. Dzięki Flayers Research z kolei można, samodzielnie lub jako część kampanii, przeprowadza ankiety zarówno ilościowe, jak i jakościowe. Twórcy posiadają kompetencje i narzędzia instytucji badawczej. Dla marketerów chcących poznać profil użytkownika smartfona opracują kompletne badanie: metodologię, pytania, przeprowadzą wywiady. Uzyskane wyniki poddadzą analizie i zinterpretują. Klient otrzyma gotowy raport z wartościowymi informacjami. Badania można przeprowadzać przed emisją kampanii, aby poznać preferencje użytkowników, lub po, zadając pytania dotyczące wyświetlanych treści.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Twórcy Flayers właśnie wypuścili raport Mobile Flayers Research 2015 z badań przeprowadzonych na użytkownikach swojej aplikacji.

„Aplikacja Flayers i platforma Flayers Research to naczynia połączone. By pokazać, jak wartościowe, dzięki tej synergii, dane możemy przedstawić klientom, przebadaliśmy prawie 1000 użytkowników. Wiedzę, którą zdobyliśmy przedstawiamy w naszym raporcie.” - komentuje Dorota Myszkowska, współzałożycielka spółki Flayers będącej właścicielem obu narzędzi. 

Jednym z ciekawych wniosków raportu może być zaskakująco pozytywna ocena atrakcyjności mobilnej formy przekazu (versus inne środki) i jej ogólny odbiór. W raporcie znajdziemy też informacje o korzystaniu z bankowości mobilnej, porównywarek cenowych czy serwisów społecznościowych.

„Chcieliśmy dać marketerom mocny argument przekonywujący ich do promocji swoich produktów czy usług w kanale mobile. Zależało nam jednak na wiarygodności, a nie naszych domysłach. Wyniki badań zaskoczyły nawet nas” - kontynuuje Łukasz Woronko,pomysłodawca aplikacji.

W ramach teasera właściciele raportu ujawniają wyniki kilku pierwszych pytań, które zadali swoim użytkownikom. Całość jest udostępniana zainteresowanym odpłatnie. By ją otrzymać należy skontaktować się z przedstawicielami spółki. Badania nadzorował dom badawczy KB Pretendent z Wrocławia. 

Flayers to pierwsza aplikacja mobilna w Polsce, która wynagradza użytkowników za wyświetlanie reklam na ich smartfonach. Wystarczy ją zainstalować i wypełnić krótką ankietę. Aplikacja działa samodzielnie „w tle” wyświetlając komunikaty promocyjne na pulpicie telefonu lub jako wygaszacze. Wynagrodzenie, jakie otrzymuje użytkownik, można wykorzystać do zakupu innych, płatnych, aplikacji lub wsparcia organizacji pożytku publicznego. Z Flayers współpracuje m.in. Viva!, Fundacja Hospicjum Onkologiczne, Fundacja Dziecięca Fantazja czy Poza Horyzonty Fundacja Jaśka Meli.

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij