NuOrder i VMG wypromuje polskie pomidory dla SPPiOpO

Konsorcjum firm NuOrder Group i VMG wygrało przetarg ogłoszony przez Stowarzyszenie Producentów Pomidorów i Ogórków pod Osłonami (SPPiOpO) na przygotowanie i realizację trzyletniego programu promującego spożycie pomidorów na rynku polskim i niemieckim.
O autorze
0 min czytania 2015-05-14

Program pod hasłem „Pomidory dobre z natury” ma charakter informacyjno-promocyjny. Przewidziane działania obejmą rynki polski i niemiecki. Planowany budżet kampanii będzie wynosił ponad 3 mln Euro. 

Głównym celem kampanii jest wzrost świadomości zdrowotnych walorów pomidorów, a także zwiększenie ich spożycia na obu rynkach oraz promocja zdrowej diety. W projekt zostaną zaangażowani eksperci do spraw żywienia.

Program zakłada intensywne kampanie w Internecie, prasie i telewizji, wsparcie PR, działania direct mailingowe, współpracę z blogerami i Liderami Opinii, akcje w punktach sprzedaży i placówkach oświatowych oraz udział w targach.

Bezpośrednią grupą docelową kampanii będą w szczególności osoby dokonujące zakupów w gospodarstwach domowych. Grupa docelowa pośrednia to natomiast dystrybutorzy i liderzy opinii.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Słuchaj podcastu NowyMarketing