NuOrder i VMG wypromuje polskie pomidory dla SPPiOpO

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
NuOrder i VMG wypromuje polskie pomidory dla SPPiOpO

Konsorcjum firm NuOrder Group i VMG wygrało przetarg ogłoszony przez Stowarzyszenie Producentów Pomidorów i Ogórków pod Osłonami (SPPiOpO) na przygotowanie i realizację trzyletniego programu promującego spożycie pomidorów na rynku polskim i niemieckim.

Program pod hasłem „Pomidory dobre z natury” ma charakter informacyjno-promocyjny. Przewidziane działania obejmą rynki polski i niemiecki. Planowany budżet kampanii będzie wynosił ponad 3 mln Euro. 

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Głównym celem kampanii jest wzrost świadomości zdrowotnych walorów pomidorów, a także zwiększenie ich spożycia na obu rynkach oraz promocja zdrowej diety. W projekt zostaną zaangażowani eksperci do spraw żywienia.

Program zakłada intensywne kampanie w Internecie, prasie i telewizji, wsparcie PR, działania direct mailingowe, współpracę z blogerami i Liderami Opinii, akcje w punktach sprzedaży i placówkach oświatowych oraz udział w targach.

Bezpośrednią grupą docelową kampanii będą w szczególności osoby dokonujące zakupów w gospodarstwach domowych. Grupa docelowa pośrednia to natomiast dystrybutorzy i liderzy opinii.

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij