TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Cydr Green Mill w nowej kampanii „Zielone Pojęcie” stawia na zmianę perspektywy

Orzeźwiający smak jabłek idealny na chwilę relaksu podczas upalnego dnia. Taki właśnie jest Cydr Green Mill – prawdziwy i naturalny cydr, który powstaje ze 100% soku jabłkowego. W swojej najnowszej kampanii „Zielone Pojęcie” zachęca do zmiany perspektywy i powrotu do prostych przyjemności.
O autorze
2 min czytania 2015-05-14

Tego lata Green Mill pojawi się w świeżej odsłonie. Tradycyjne, brązowe butelki, do tej pory głównie kojarzone z piwem znikną ze sklepowych półek. Zastąpią je nowe: przeźroczyste, z etykietami w jasnych i soczystych odcieniach zieleni.

Green Mill – 100 % sok jabłkowy

Cydr Green Mill odpowiada na trend poszukiwania nowych i naturalnych produktów. Powstaje ze 100% soku jabłkowego, w procesie naturalnej fermentacji z wykorzystaniem wyselekcjonowanych drożdży cydrowych. Nie dodaje się do niego cukru i chemicznych ulepszaczy. Cydr wyróżnia się półwytrawnym, atrakcyjnym i orzeźwiającym smakiem. Wyczuwalne są w nim zarówno kwaśno-cierpkie, jak i słodkie, owocowe nuty. Balans ten udało się uzyskać dzięki wykorzystaniu wyselekcjonowanych odmian jabłek europejskich oraz polskich. Owoce dobierane są w ściśle określonych proporcjach między goryczą, cierpkością i słodyczą, którą odczuwamy w gotowym trunku.

Polacy wciąż poszukują nowych, autentycznych i naturalnych smaków. Szczególnie ważne są dla nas tradycyjne receptury i naturalne składniki. Jesteśmy coraz bardziej świadomi tego, co chcielibyśmy wypić lub zjeść, poza tym stale poszukujemy nowych doznań, przez co nasz smak staje się bardziej wyrafinowany i wymagający. Nic więc dziwnego, że coraz częściej i chętniej wybieramy lekkie alkohole o ciekawych nutach smakowych. Orzeźwiający i kwaskowaty smak cydru nieporównywalny jest z innymi rodzajami alkoholu – mówi Tomasz Kolecki-Majewicz, ekspert marki Green Mill.

Cydr Green Mill dostępny jest w butelkach o pojemności 0,4 l.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Nabierz zielonego pojęcia z Cydrem Green Mill

Zmiany promuje kampania „Zielone Pojęcie”, zachęcająca do refleksji i powrotu do łatwych, nieskrępowanych przyjemności i zabaw, które pozwalają oderwać się od natłoku spraw oraz pędzącego do przodu świata. Delektowanie się cydrem to doskonały pretekst, aby przestać pędzić, zwolnić, zrelaksować się i cieszyć chwilą, którą mamy tylko dla siebie.

Co to znaczy „mieć zielone pojęcie”? – manifest marki

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Świat pędzi do przodu. W natłoku spraw brakuje okazji , by zatrzymać się na chwile i pomyśleć. Ale czasem powinno się przecież poleżeć na trawie i popatrzeć w chmury: czy to flotylla okrętów, a może stado słoni? Czasem okazuje się, że szczęśliwe chwile to właśnie te, kiedy siedzisz na murku i spokojnie patrzysz na toczące się przed tobą życie, albo kiedy jak dziecko, spacerujesz po krawężnikach zamiast maszerować chodnikiem.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Czy to niedojrzałość? Wręcz przeciwnie – to zmiana perspektywy. Świeże spojrzenie pełne lekkości, radości i humoru. To powrót do prostych, autentycznych przyjemności. W nich właśnie kryje się szczera prawda o świecie. Żeby to zrozumieć, trzeba mieć zielone pojęcie.

Przestań więc pędzić i zrelaksuj się przez chwilę, żeby zielone pojęcie do ciebie dotarło. Może skrzyknij przyjaciół i zajmijcie się czymś nie do końca poważnym. A jeśli potrzebujesz na to dobrego sposobu, masz go pod ręką. Przepis jest prosty: wystarczą jabłka, drożdże i fermentacja, by uzyskać stuprocentowo prawdziwy, lekki i orzeźwiający alkohol – doskonały, by zrelaksować się i znaleźć chwilę na zmianę perspektywy.

To cydr Green Mill. Masz zielone pojęcie?

Koncepcję i strategię kampanii oraz materiały POS opracował butik interaktywny 11/10 (w grupie Nairobia), który dla Cydru Green Mill poprowadzi również komunikacje w social mediach. Za odświeżony wygląd opakowań odpowiedzialna jest agencja Soul & Mind. Działania PR realizuje Agencja Tailor Made PR.