Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Amica rusza z kampanią reklamową dla nowej linii produktów

Amica Wronki S.A., największy polski producent sprzętu AGD, 15 maja wystartowała z kampanią reklamową dla nowej linii inteligentnych sprzętów do zabudowy Amica IN. z segmentu premium.
O autorze
1 min czytania 2015-05-20

Działania reklamowe, przewidziane dla nowych urządzeń, obejmują aktywność w telewizji, internecie oraz w punktach sprzedaży.

Pierwsze filmy reklamowe nowej linii Amica IN., w formie billboardu sponsorskiego, zostały wyemitowane 15 maja w największych stacjach ogólnopolskich: TVN, Polsat, TVP oraz dodatkowo stacjach tematycznych.

Działania wzmocnione są również silną kampanią w Internecie, przy wykorzystaniu szerokiego wachlarza narzędzi i formatów (banery statyczne i animowane, linki sponsorowane i filmy produktowe). W komunikacji wyeksponowany zostanie zarówno inspirujący design nawiązujący do światowych trendów, jak również innowacyjne rozwiązania technologiczne.

W ramach działań promocyjnych, 15 maja, wystartował również landing page, gdzie szczegółowo prezentowane będą poszczególne urządzenia z nowej linii Amica IN., zarówno od strony wizualnej, jak i użytkowej. Internauci będą mieli możliwość zapoznania się z interaktywnymi modelami produktów oraz wizualizacjami, przedstawiającymi nowoczesne i innowacyjne funkcje.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Swoją obecność Amica IN. zaznaczy również w mediach społecznościowych (m.in.Facebook, Youtube).

Aktywność reklamowa dotyczyć będzie również punktów sprzedaży. W sklepach pojawią się materiały POSM oraz ekspozytory.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Kampania reklamowa wsparta zostanie działaniami public relations oraz działaniami niestandardowymi: cyklem eventów w największych miastach Polski, w ramach których konsumenci będą mieli możliwość bezpośredniego kontaktu z produktem.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Za zakup mediów odpowiada dom mediowy Value Media. Przygotowaniem landing page zajęła się agencja VMR. Komunikację PR prowadzi Monday PR.

Amica IN. – inteligentne AGD

Amica IN. to nowoczesna, ekskluzywna linia sprzętów AGD, które w stylowej oprawie kryją inteligentne wnętrze. Inspirujący design urządzeń nawiązuje do światowych trendów w projektowaniu wnętrz. Trzy modne odcienie, w których występują urządzenia – black magic, manhattan beige oraz pure white – nadadzą charakteru nowoczesnym kuchniom bez względu na styl wykończenia. Nagrody i wyróżnienia przyznane linii Amica IN. (iF Design Award, a także Red Dot Award w kategorii Product Design) jeszcze zanim urządzenia pojawiły się na rynku, stanowią potwierdzenie wysokich kompetencji Amiki w obszarze wzornictwa. Nowa linia Amica IN. to jednocześnie innowacyjne i inteligentne produkty, w których zastosowano najnowocześniejszą technologię. Wykorzystanie możliwości jakie daje Internet Rzeczy, pozwala na komunikowanie się między sobą poszczególnych sprzętów, zaś zaawansowane funkcje, wpływają na komfort i bezpieczeństwo użytkowania.