Red Bull Stratos akcją XXI wieku? - statystyki, oceny, inspiracje

Reklama internetowa

partnerem merytorycznym działu jest AdForm

Red Bull Stratos akcją XXI wieku? - statystyki, oceny, inspiracje

Miliony oglądających, tysiące fanów, niebywały zasięg medialny. Czy akcję Red Bull Stratos można uznać za największe wydarzenie reklamowe XXI wieku? - Ta akcja była bombą emocjonalną zrzuconą na konsumentów - mówi Dawid Szczepaniak z Pride&Glory Interactive.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Odpowiedzi innych marek

Agencja Ogilvy Austria dla organizatora targów modelarskich w Wiedniu przygotowała spot ze skokiem Felixa Baumgartnera w wersji Lego. Zatytułowany "Stratos jump successful! ORIGINAL VERSION" film, który zamieszczono na koncie o nazwie "Stratos Jump", rozprzestrzenił się wirusowo - od 14 października obejrzano go już prawie 6,8 mln razy.

Nawiązujące do skoku Felixa nagranie “Kit Kat Goes To Space! #BreakFromGravity” przygotowała także marka Kit Kat:

Parodię skoku przygotowała także marka Slim Jim:

Do skoku Felixa nawiązywali także Internauci tworząc memy - poniżej kreacja stworzona po przełożonym w środę 17 października z powodu ulewy spotkaniu Polska - Anglia:

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij