TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Streetcom po raz kolejny dla Agros Nova

Agencja Streetcom Polska realizuje kampanię marketingu rekomendacji dla marki Łowicz, należącej do Agros Nova. W akcji udział weźmie 2200 Ambasadorek, które mają zbudować buzz online i offline na poziomie 1,6 mln.
O autorze
1 min czytania 2015-05-20

Kampania dla firmy Agros Nova ma na celu poinformowanie konsumentek o nowej linii sosów egzotycznych marki Łowicz. Łowicz proponuje trzy nowe aromatyczne sosy: karaibski – słodko-pikantny z cytrusową nutą; seczuański – kwaśno-pikantny z nutą imbiru, oraz arabski – smak korzenny z nutą mięty. Dodatkowo do każdego słoika dołączony jest specjalny pojemnik w formie nakładki na wieczko, zawierający kompozycję ziół i przypraw do mięsa charakterystycznych dla regionu, z którego pochodzi danie.

Do projektu zaproszonych zostało 2200 Ambasadorek, w wieku 25-40 lat, które lubią eksperymentować w kuchni. W każdej paczce ambasadorskiej znalazło się między innymi 12 słoików sosów Łowicz oraz przewodnik zawierający przepisy kulinarne.

W ramach kampanii, Ekspertki zorganizują po trzy spotkania tematyczne ze znajomymi (arabskie, karaibskie oraz seczuańskie – zgodnie z nowymi smakami sosów). Będą na nich serwować dania na bazie produktów oraz rekomendować ich walory. Dodatkowo podzielą się swoimi opiniami na temat sosów Łowicz w social mediach.

Dzięki kampanii marketingu rekomendacji, Ekspertki poznają przyjemność i łatwość przygotowywania posiłków w orientalnych smakach. Przewidywany zasięg akcji wynosi 1,6 mln. To kolejny projekt realizowany dla firmy Agros Nova przez Streetcom i już drugi w tym roku.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Słuchaj podcastu NowyMarketing